עזרה | פריצת קוד אבטחה ב C-2
-
למישהו יש תוכנה לזה?
-
למישהו יש תוכנה לזה?
@קול-מיוזיק איזה קוד בדיוק?
-
@קול-מיוזיק איזה קוד בדיוק?
@ראובן-שבתי כשאני מדליק תפלאפון
-
למישהו יש תוכנה לזה?
-
למישהו יש תוכנה לזה?
@קול-מיוזיק https://www.youtube.com/watch?v=9-0pzOed2aE
הסרטון הזה יסביר לך איך לפרוץ -
@קול-מיוזיק https://www.youtube.com/watch?v=9-0pzOed2aE
הסרטון הזה יסביר לך איך לפרוץ@יוסל-ה-0 זה חסום לי
-
@יוסל-ה-0 זה חסום לי
@קול-מיוזיק
כמדומני שהמדריך ששלמה ווייס הביא לעיל, מספיק ברור!
אבל אם אתה מעוניין דווקא לראות את הסרטון,
צירפתי לך
-
@קול-מיוזיק
כמדומני שהמדריך ששלמה ווייס הביא לעיל, מספיק ברור!
אבל אם אתה מעוניין דווקא לראות את הסרטון,
צירפתי לך
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות