בעיה | לא רואה תמונות
-
אני פותח את התיקייה של התמונות במחשב (ווינדוס 10 ) ואני רואה את התמונות כקובץ וכדי לראות את התמונה אני צריך להכנס אליה ואני לא רואה אותה בקטן על הקובץ
מישהו יודע איך אני מסדר את או שיש תוכנית הפעלה יותר טובה?
תודה@י-ו-ס-פ-ה זה תוכנה מוציינת לא חושב שיש צורך באחרת
תצרף תמונות -
אני פותח את התיקייה של התמונות במחשב (ווינדוס 10 ) ואני רואה את התמונות כקובץ וכדי לראות את התמונה אני צריך להכנס אליה ואני לא רואה אותה בקטן על הקובץ
מישהו יודע איך אני מסדר את או שיש תוכנית הפעלה יותר טובה?
תודה@י-ו-ס-פ-ה אמר בבעיה | לא רואה תמונות:
מישהו יודע איך אני מסדר את או שיש תוכנית הפעלה יותר טובה?
כן, מאוד פשוט לסדר את זה.
לפתוח את 'סייר הקבצים ואז ללחוץ על 'תצוגה' ואז ללחץ על 'סמלים בינונים'
פשוט לעשות כפי התמונה:

תעדכן אם זה עזר. בהצלחה. -
@י-ו-ס-פ-ה אמר בבעיה | לא רואה תמונות:
מישהו יודע איך אני מסדר את או שיש תוכנית הפעלה יותר טובה?
כן, מאוד פשוט לסדר את זה.
לפתוח את 'סייר הקבצים ואז ללחוץ על 'תצוגה' ואז ללחץ על 'סמלים בינונים'
פשוט לעשות כפי התמונה:

תעדכן אם זה עזר. בהצלחה.@יושב-אהלים רק כשאתה כותב את הפתרון אני קולט מה היה הבעיה

-
@י-ו-ס-פ-ה אמר בבעיה | לא רואה תמונות:
מישהו יודע איך אני מסדר את או שיש תוכנית הפעלה יותר טובה?
כן, מאוד פשוט לסדר את זה.
לפתוח את 'סייר הקבצים ואז ללחוץ על 'תצוגה' ואז ללחץ על 'סמלים בינונים'
פשוט לעשות כפי התמונה:

תעדכן אם זה עזר. בהצלחה. -
@י-ו-ס-פ-ה אמר בבעיה | לא רואה תמונות:
מישהו יודע איך אני מסדר את או שיש תוכנית הפעלה יותר טובה?
כן, מאוד פשוט לסדר את זה.
לפתוח את 'סייר הקבצים ואז ללחוץ על 'תצוגה' ואז ללחץ על 'סמלים בינונים'
פשוט לעשות כפי התמונה:

תעדכן אם זה עזר. בהצלחה. -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות