עזרה | מחפש ליאנג s6310 חייגן ואנשי קשר
-
@פרחוני
אנשי קשר APK
https://send.magicode.me/send-file/file/0618cb64d2ecfd3b7a3d9ae5db1bf24b4d77cadc/view
אנשי קשר ODEX
https://send.magicode.me/send-file/file/aea4628ce60f135ab313933089209cf9769615a3/view
חייגן APK
https://send.magicode.me/send-file/file/2d6d16ff245078dbbb31efc755cbd0cf79716bcd/view
חייגן ODEX
https://send.magicode.me/send-file/file/0087a862efe81eecb4e2951f6f3ebba53470afd3/view
הגדרות APK
https://send.magicode.me/send-file/file/be72a15f46b13a47323636f79c59fe5f65ae4cb3/view
הגדרות ODEX
https://send.magicode.me/send-file/file/fc6b22905c246d04b5b68c1593dafae609937dc4/view
תכניס את הקבצים ותעדכן אם זה עובד -
@פרחוני אמר בעזרה | מחפש ליאנג s6310 חייגן ואנשי קשר:
@iva
לא הלך,
הכנסתי לתוך סיסטם אפ
אשרתי את כל ההרשאות
הפעלתי מחדש
והכל נשאר אותו דבר....
ואגב לא נראה לי שהיה לי קבצי odexולכן אמרתי לך למעלה
@iva אמר בעזרה | מחפש ליאנג s6310 חייגן ואנשי קשר:
אני יכול להביא לך את האפליקציות של גירסא T (לי יש T) אבל לדעתי זה לא יעזור לך
כיון שאצלך ה-APK וה-ODEX מאוחדים (כמו בגירסא הכשרה) כך שזה לא יעזור לך -
@פרחוני אמר בעזרה | מחפש ליאנג s6310 חייגן ואנשי קשר:
@iva
לא הלך,
הכנסתי לתוך סיסטם אפ
אשרתי את כל ההרשאות
הפעלתי מחדש
והכל נשאר אותו דבר....
ואגב לא נראה לי שהיה לי קבצי odexולכן אמרתי לך למעלה
@iva אמר בעזרה | מחפש ליאנג s6310 חייגן ואנשי קשר:
אני יכול להביא לך את האפליקציות של גירסא T (לי יש T) אבל לדעתי זה לא יעזור לך
כיון שאצלך ה-APK וה-ODEX מאוחדים (כמו בגירסא הכשרה) כך שזה לא יעזור לך -
@פרחוני יש לך פה את כל התיקיה APP מהגירסה הכשרה ותחפש מה שאתה צריך
https://send.magicode.me/send-file/file/b006ff39cb18d8103134cbdd7f1b2d79c5c76815/viewזה יהיה זמין עוד 6 דקות
כבר זמין@מוטי-ברנד
יואו תודה רבה!!!!!!!

מחקתי את כל ה app שלי ושמתי את שלך וזה עבד,
אין מילים,
אני לא יכול לשים לך מלא לייקים.....

-
@מוטי-ברנד
יואו תודה רבה!!!!!!!

מחקתי את כל ה app שלי ושמתי את שלך וזה עבד,
אין מילים,
אני לא יכול לשים לך מלא לייקים.....

-
@פרחוני לי יש את הקבצים של גירסה שהכל מאוחד בAPK אבל אני יוכל להעלות את זה רק לקראת סוף שבוע אז אם אתה לא מסתדר עד יום חמישי תתיג אותי.
-
@מוטי-ברנד לשים את זה בתוך SYSTEM\ APP בלי להתקין ולכות או שכן צריך להתקין?
-
@שמיליי צריך לדעת טוב אם זה מה שאתה צריך
תכתוב את הדגם של הפלאפון
אם יש בעיה מסוימת לא צריך לעלות את הכל אפשר קובץ מסוים תכתוב מה עושה לך בעיות -
I iva התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות