תרגום תוכנות איך??
-
שאלתי כאן כבר בעבר האם יש אפשרות לתרגם תוכנה ע"י תוכנה ואיך הייתי שמח לעשות מדריך או משהו שיעשה (אדרבה) והאם אפשרי לתרגם ידני איך אפשר לדעת איפה נמצא הקובץ ששם כתוב את כל הטקסט שהתוכנה כותבת
לדוג' תוכנה שהייתי רוצה לתרגם פידיאף 2020
https://mitmachim.top/topic/2840/adobe-acrobat-pro-dc-2020-אדובי-פי-די-אף-2020/2?_=1583066797070
וכל מי שיכול לעזור לי איפה נמצא הקובץ אשמח
מצאתי שיטה חלקית והיא ע"י חיפש של הטקסט שקיים בתוכנה -
שאלתי כאן כבר בעבר האם יש אפשרות לתרגם תוכנה ע"י תוכנה ואיך הייתי שמח לעשות מדריך או משהו שיעשה (אדרבה) והאם אפשרי לתרגם ידני איך אפשר לדעת איפה נמצא הקובץ ששם כתוב את כל הטקסט שהתוכנה כותבת
לדוג' תוכנה שהייתי רוצה לתרגם פידיאף 2020
https://mitmachim.top/topic/2840/adobe-acrobat-pro-dc-2020-אדובי-פי-די-אף-2020/2?_=1583066797070
וכל מי שיכול לעזור לי איפה נמצא הקובץ אשמח
מצאתי שיטה חלקית והיא ע"י חיפש של הטקסט שקיים בתוכנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות