בעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL
-
-
@שלמה123 אמר בבעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL:
@sh774,
גם כשהשתמשתי בקודי גיבוי זה הראה לי אותו דבר.לא קודי גיבוי אלא תיצור סיסמא חדשה ואותה תכניס במקום סיסמת החשבון
@sh774 אמר בבעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL:
@שלמה123 אמר בבעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL:
@sh774,
גם כשהשתמשתי בקודי גיבוי זה הראה לי אותו דבר.לא קודי גיבוי אלא תיצור סיסמא חדשה ואותה תכניס במקום סיסמת החשבון
איפה סיסמא חדשה? רגילה כאילו?
עריכה: הבנתי. זה עבד! תודה רבה! אני הולך להכין מדריך על האתר החדש והכול!. -
@sh774 אמר בבעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL:
@שלמה123 אמר בבעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL:
@sh774,
גם כשהשתמשתי בקודי גיבוי זה הראה לי אותו דבר.לא קודי גיבוי אלא תיצור סיסמא חדשה ואותה תכניס במקום סיסמת החשבון
איפה סיסמא חדשה? רגילה כאילו?
עריכה: הבנתי. זה עבד! תודה רבה! אני הולך להכין מדריך על האתר החדש והכול!. -
@sh774 אמר בבעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL:
@שלמה123 אמר בבעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL:
@sh774,
גם כשהשתמשתי בקודי גיבוי זה הראה לי אותו דבר.לא קודי גיבוי אלא תיצור סיסמא חדשה ואותה תכניס במקום סיסמת החשבון
איפה סיסמא חדשה? רגילה כאילו?
עריכה: הבנתי. זה עבד! תודה רבה! אני הולך להכין מדריך על האתר החדש והכול!.@שלמה123 אתה הצלחת ליצור מייל אישי?!
-
@שלמה123 אתה הצלחת ליצור מייל אישי?!
@שמואל-יהודה אמר בבעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL:
@שלמה123 אתה הצלחת ליצור מייל אישי?!
כן.
ואני באמצע לכתוב מדריך. -
@שלמה123 אתה הצלחת ליצור מייל אישי?!
-
@שמואל-יהודה @צור,
נוספו לי עוקבים חדשים.
כנראה אתם ממש ממתינים
. -
@שמואל-יהודה @צור,
נוספו לי עוקבים חדשים.
כנראה אתם ממש ממתינים
.@שלמה123 מתי זה יהיה מוכן


-
@שלמה123 מתי זה יהיה מוכן


@שמואל-יהודה אמר בבעיה | עזרה | חיבור מייל עם דומיין אישי לGMAIL:
@שלמה123 מתי זה יהיה מוכן


מוכן! תהנו!
https://mitmachim.top/topic/28548/מדריך-מדריך-מייל-עם-דומיין-אישי-גרסה-2 -
@שלמה123 אני לא יודע מה זה dns ,אשמח אם תראה תמונה מה אני כותב ב פרינום זה דחוףףף תודה על המדריך
@אבי_770 בפרינום אתה כותב בDNS:
80.80.80.80 -
@אבי_770 בפרינום אתה כותב בDNS:
80.80.80.80 -
@שמואל-יהודה באיזה שורה?
@אבי_770 תצלם מסך
-
@אבי_770 תצלם מסך
-
@אבי_770
חשבתי שאתה בשלב אחר עדיין לא הגעתי לשלב הזה אז לא יודע
דרך אגב כשהלכת לקישור הזה:
http://www.dot.cf/en/index.html?lang=en
והכנסת שם דומיין ולחצת על אישור מה הוא עשה? -
@אבי_770
חשבתי שאתה בשלב אחר עדיין לא הגעתי לשלב הזה אז לא יודע
דרך אגב כשהלכת לקישור הזה:
http://www.dot.cf/en/index.html?lang=en
והכנסת שם דומיין ולחצת על אישור מה הוא עשה? -
@שמואל-יהודה מוזר. באתר של האימייל :

ובפרינום:
מישהו יודע למה זה לא עושה √?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


