עזרה | בעיה עם יאנג
-
יש לי יאנג שהתחבר למחשב ועכשיו הוא לא מה עושים? ניסיתי להתקין דרייברים לא עזר
בנוסף האם יש אפשרות לצרוב אנדרואיד גבוה יותר מ4.2 על יאנג 2?@matty אמר בעזרה | בעיה עם יאנג:
יש לי יאנג שהתחבר למחשב ועכשיו הוא לא מה עושים? ניסיתי להתקין דרייברים לא עזר
תבדוק אם השק"ט נקי
בנוסף האם יש אפשרות לצרוב אנדרואיד גבוה יותר מ4.2 על יאנג 2?
אני חושב שראיתי אפשהוא בפורום שכן אבל זה מלא בעיות ולא שווה
-
יש לי יאנג שהתחבר למחשב ועכשיו הוא לא מה עושים? ניסיתי להתקין דרייברים לא עזר
בנוסף האם יש אפשרות לצרוב אנדרואיד גבוה יותר מ4.2 על יאנג 2? -
קיים אנדראויד 4.4 פה:
https://mitmachim.top/topic/27335/מדריך-עדכון-גירסה-של-s6310-ל-4-4/1
אבל לא יעבוד בו מצלמה ואוזניות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות