עזרה | המכשיר לא מזהה רשת אינטרנט דרך כרטיס סים של 019 - מכשיר חדש
-
רכשתי מכשיר חדש של שיאומי QIN 1S+ והעברתי לו כרטיס סים של חברת 019. אך המכשיר לא קולט את האינטרנט. הסים רגיל ויש לו קליטת אינטרנט במכשירים אחרים. אינטרנט דרך ה-WIFI עובד במכשיר. גם החנות ממנה רכשתי זאת, וגם התמיכה הטכנית של 019 לא הצליחו לפתור את הבעיה. האם מישהו יודע כיצד ניתן לפתור את הבעיה בלי לנסות ולעבור לרשת אחרת??
-
@מלכיצדק
צריך להגדיר apn, נקודת גישה.
תכנס בהגדרות לרשתות סלולריות > מתקדם > שם נקודת גישה APN.
כך זה אצלי, יתכן שהתפריט שונה אצלך.
שם תגדיר נקודת גישה חדשה, בשתי השורות הראשונות תכתוב 019 ותשמור. -
@משה-144 גם שלי בעברית. את ה-APN מילאתי כפי שצריך, כולל DEFAULT. אך אין זכר לקליטת אינטרנט
-
@משה-144 גם שלי בעברית. את ה-APN מילאתי כפי שצריך, כולל DEFAULT. אך אין זכר לקליטת אינטרנט
-
@משה-144 גם שלי בעברית. את ה-APN מילאתי כפי שצריך, כולל DEFAULT. אך אין זכר לקליטת אינטרנט
-
רכשתי מכשיר חדש של שיאומי QIN 1S+ והעברתי לו כרטיס סים של חברת 019. אך המכשיר לא קולט את האינטרנט. הסים רגיל ויש לו קליטת אינטרנט במכשירים אחרים. אינטרנט דרך ה-WIFI עובד במכשיר. גם החנות ממנה רכשתי זאת, וגם התמיכה הטכנית של 019 לא הצליחו לפתור את הבעיה. האם מישהו יודע כיצד ניתן לפתור את הבעיה בלי לנסות ולעבור לרשת אחרת??
-
@מלכיצדק שווה לנסות לשים את הסים הזה במכשיר אחר ולראות אם עובד, אם גם גם לא יעובד להחליף את הסים של 019. אם יעבוד לנסות לאפס את השיאומי להגדרות יצרן ולנסות שוב
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות