לשנות שפה בדפדפן גוגל
-
@יודל אוקי
אז תלחץ לחצן WIN + R
תעתיק את זה לשם:%LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\Default
בתקיה שתפתח תעתיק את שתי הקבצים האלה :
Bookmarks
Login Data
ותניח אותם בצד -
@bbn אמר בלשנות שפה בדפדפן גוגל:
WIN + R
הלחצן הזה WIN + R נמצא במקלדת? -
-
@אברך-מייבין
לא הבנתי לאיפה להעתיק זה נפתח ההתחל
להעתיק לחיפוש בהתחל? -
@אברך-מייבין
לא הבנתי לאיפה להעתיק זה נפתח ההתחל
להעתיק לחיפוש בהתחל? -
@אברך-מייבין
לא הבנתי לאיפה להעתיק זה נפתח ההתחל
להעתיק לחיפוש בהתחל? -
@אברך-מייבין
לא הבנתי לאיפה להעתיק זה נפתח ההתחל
להעתיק לחיפוש בהתחל? -
@יודל לא
את שתי הקבצים האלה שאמרתי לך:Bookmarks
ו Login Data
פשוט ללכת אל כל אחד מהם לעשות העתק
ואז הדבק בשולחן העבודה -
@יודל לא
את שתי הקבצים האלה שאמרתי לך:Bookmarks
ו Login Data
פשוט ללכת אל כל אחד מהם לעשות העתק
ואז הדבק בשולחן העבודה -
@יודל
כנס להגדרות
אפלקציות
תראה שם את כרום תסיר אותו
ולאחר מכן תתקין את זה : ChromeSetup.exe
וזהו -
@bbn נראה לי עדיף לעשות שליטה מרחוק.
@אברך-מייבין מישהו מוכן ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



