הצעת ייעול | הקטגוריה של ירון
-
למען הסדר הטוב, המנהלים פתחו כאן בפרום קטגוריה מיוחדת לירון
דע עקא שרק לכמה משתמשים בודדים יש הרשאות כתיבה שם
ובחודשים האחרונים זה בכלל לא מתעדכן
ומה שקורה בתוצאה הסופית אז משתמשים פשוט מעלים את התוכנות של ירון
לתוכנות להורדה במקום לקטגוריה, כפי שאתם יכולים לראות כאן וכאן וכאן וכאן וכאן וכאן וכאן וכאן
והרשימה לא נגמרת...
:::אני יודע שכבר דיברו על זה כאן אבל אני רוצה להציע שינוי בשונה משם
:::
אני מבין שלעדכן שם את הקטגוריה בכל תוכנה חדשה זה דורש השקעה
אז אני מציע
או-
שיערכו תשאול איזה משתמשים מוכנים להשקיע ולעדכן את הקטגוריה. ולתת להם הרשאות כתיבה
(מה שלא בטוח שיעבוד לאורך זמן) -
שיתנו הרשאות כתיבה לכולם
עם הוראות כתיבה של, להעתיק פשוט את התיאור של ירון
ועדיף בלי יותר מדי הוספות
(אלא א"כ יש סיבה מיוחדת, למה לא לתת שם הרשאות כתיבה לכולם) -
שימחקו את הקטגוריה, ויצרפו אותה לתוכנות להורדה
@administrators
נשמח לשמוע את דעתכם בנידון -
-
למען הסדר הטוב, המנהלים פתחו כאן בפרום קטגוריה מיוחדת לירון
דע עקא שרק לכמה משתמשים בודדים יש הרשאות כתיבה שם
ובחודשים האחרונים זה בכלל לא מתעדכן
ומה שקורה בתוצאה הסופית אז משתמשים פשוט מעלים את התוכנות של ירון
לתוכנות להורדה במקום לקטגוריה, כפי שאתם יכולים לראות כאן וכאן וכאן וכאן וכאן וכאן וכאן וכאן
והרשימה לא נגמרת...
:::אני יודע שכבר דיברו על זה כאן אבל אני רוצה להציע שינוי בשונה משם
:::
אני מבין שלעדכן שם את הקטגוריה בכל תוכנה חדשה זה דורש השקעה
אז אני מציע
או-
שיערכו תשאול איזה משתמשים מוכנים להשקיע ולעדכן את הקטגוריה. ולתת להם הרשאות כתיבה
(מה שלא בטוח שיעבוד לאורך זמן) -
שיתנו הרשאות כתיבה לכולם
עם הוראות כתיבה של, להעתיק פשוט את התיאור של ירון
ועדיף בלי יותר מדי הוספות
(אלא א"כ יש סיבה מיוחדת, למה לא לתת שם הרשאות כתיבה לכולם) -
שימחקו את הקטגוריה, ויצרפו אותה לתוכנות להורדה
@administrators
נשמח לשמוע את דעתכם בנידון@aaaa אחלה רעיון!
אני בעד. -
-
למען הסדר הטוב, המנהלים פתחו כאן בפרום קטגוריה מיוחדת לירון
דע עקא שרק לכמה משתמשים בודדים יש הרשאות כתיבה שם
ובחודשים האחרונים זה בכלל לא מתעדכן
ומה שקורה בתוצאה הסופית אז משתמשים פשוט מעלים את התוכנות של ירון
לתוכנות להורדה במקום לקטגוריה, כפי שאתם יכולים לראות כאן וכאן וכאן וכאן וכאן וכאן וכאן וכאן
והרשימה לא נגמרת...
:::אני יודע שכבר דיברו על זה כאן אבל אני רוצה להציע שינוי בשונה משם
:::
אני מבין שלעדכן שם את הקטגוריה בכל תוכנה חדשה זה דורש השקעה
אז אני מציע
או-
שיערכו תשאול איזה משתמשים מוכנים להשקיע ולעדכן את הקטגוריה. ולתת להם הרשאות כתיבה
(מה שלא בטוח שיעבוד לאורך זמן) -
שיתנו הרשאות כתיבה לכולם
עם הוראות כתיבה של, להעתיק פשוט את התיאור של ירון
ועדיף בלי יותר מדי הוספות
(אלא א"כ יש סיבה מיוחדת, למה לא לתת שם הרשאות כתיבה לכולם) -
שימחקו את הקטגוריה, ויצרפו אותה לתוכנות להורדה
@administrators
נשמח לשמוע את דעתכם בנידון -
-
@aaaa ובינתיים אפשר פשוט לכתוב בהורדות ולבקש בדיווחים או בפרטי (לא בפוסט עצמו!), שיעבירו לקטוגוריה של ירון...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
