בקשה | אנטי וירוס אופליין
-
@הנני-העני אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
דרוש מידע על אנטי וירוס אופליין למחשב אם ניתוק של אאוטנט לא איסט כי זה עשה בעיות ולא אווסט כי טענו פה שזה קצת בעיתי וכן שהיה בעברית אשמח לדעת
המובנה של מיקרוסופט
בכ"א הןא לא יתעדכן אם אין אינטרנט ואז אין בו הרבה תועלת..
אפשר להוריד אופליין, לא?
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@הנני-העני אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
דרוש מידע על אנטי וירוס אופליין למחשב אם ניתוק של אאוטנט לא איסט כי זה עשה בעיות ולא אווסט כי טענו פה שזה קצת בעיתי וכן שהיה בעברית אשמח לדעת
המובנה של מיקרוסופט
בכ"א הןא לא יתעדכן אם אין אינטרנט ואז אין בו הרבה תועלת..
אפשר להוריד אופליין, לא?
אני יודע שיש עדכנוים אופליין לאסאט
שמעת על עדכנוים אופליין לדפנדר?
i dont. -
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@הנני-העני אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
דרוש מידע על אנטי וירוס אופליין למחשב אם ניתוק של אאוטנט לא איסט כי זה עשה בעיות ולא אווסט כי טענו פה שזה קצת בעיתי וכן שהיה בעברית אשמח לדעת
המובנה של מיקרוסופט
בכ"א הןא לא יתעדכן אם אין אינטרנט ואז אין בו הרבה תועלת..
אפשר להוריד אופליין, לא?
אני יודע שיש עדכנוים אופליין לאסאט
שמעת על עדכנוים אופליין לדפנדר?
i dont.@הנני-העני אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@הנני-העני אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
דרוש מידע על אנטי וירוס אופליין למחשב אם ניתוק של אאוטנט לא איסט כי זה עשה בעיות ולא אווסט כי טענו פה שזה קצת בעיתי וכן שהיה בעברית אשמח לדעת
המובנה של מיקרוסופט
בכ"א הןא לא יתעדכן אם אין אינטרנט ואז אין בו הרבה תועלת..
אפשר להוריד אופליין, לא?
אני יודע שיש עדכנוים אופליין לאסאט
שמעת על עדכנוים אופליין לדפנדר?
i dont.פה יש עדכונים אופליין לדיפנדר
https://www.microsoft.com/en-us/wdsi/defenderupdates -
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
דרוש מידע על אנטי וירוס אופליין למחשב אם ניתוק של אאוטנט לא איסט כי זה עשה בעיות ולא אווסט כי טענו פה שזה קצת בעיתי וכן שהיה בעברית אשמח לדעת
המובנה של מיקרוסופט
@יוסי-הגאון אין לי את המובנה של מיקרוספט
-
@יוסי-הגאון אין לי את המובנה של מיקרוספט
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון אין לי את המובנה של מיקרוספט
בווינדוס 7 אפשר להוריד את האנטי וריוס
-
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון אין לי את המובנה של מיקרוספט
בווינדוס 7 אפשר להוריד את האנטי וריוס
@יוסי-הגאון יש לי 10
-
@יוסי-הגאון יש לי 10
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון יש לי 10
אז חייב להיות לך דיפנדר
תרשום בחיפוש וירוסים

-
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון יש לי 10
אז חייב להיות לך דיפנדר
תרשום בחיפוש וירוסים

@יוסי-הגאון צודק יש לי בודק האם ניתן להתקין את העדכונים
-
@יוסי-הגאון צודק יש לי בודק האם ניתן להתקין את העדכונים
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@יוסי-הגאון מה אני עושה אם הקבצים האלה מפעיל כמנהל מערכת וזהו
-
פוסט זה נמחק!
-
@יוסי-הגאון מה אני עושה אם הקבצים האלה מפעיל כמנהל מערכת וזהו
@שוקו-תנובה אמר בבקשה | אנטי וירוס אופליין:
@יוסי-הגאון מה אני עושה אם הקבצים האלה מפעיל כמנהל מערכת וזהו
איזה של העדכון?
מפעיל- אין לזה ממשק -
זה לא עזר לדעתי
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות