בעיה | מצלמה לא עובדת במחשב
-
@רבנן-ברכו ווינדוס 10
-
נושא שכבר הועלה בעבר, כשאני פותח את המצלמה במחשב הנייד מופיע החלון הבא
, איך פותרים את הבעיה? -
@רבנן-ברכו ווינדוס 10
-
@רבנן-ברכו הרבה זמן
-
@googie מעניין כי יש לי ווינדוס 11 כאמור והתקנתי את הדרייבר של לנובו למצלמה וזה לא עזר, איזה מחשב יש לך אולי תוריד לו דרייבר?
@רבנן-ברכו של אסוס, נכנסתי לאתר שלהם, לא מצאתי דרייבר למצלמה
-
@יחצאל א התקלה נהיתה לך אחרי התקנת אנטי ווירוס?
ב תחפש לפי הדגם שלך דריבר למצלמה ותתקין
ג תעשה חיפוש על המספר שגיאה שהופיע לך -
נושא שכבר הועלה בעבר, כשאני פותח את המצלמה במחשב הנייד מופיע החלון הבא
, איך פותרים את הבעיה?@יחצאל אמר בבעיה | מצלמה לא עובדת במחשב:
נושא שכבר הועלה בעבר, כשאני פותח את המצלמה במחשב הנייד מופיע החלון הבא
, איך פותרים את הבעיה?לך למנהל ההתקנים , בדוק אם ההאפשרות הזו ניתנת לך, זה אמור לפתור את הבעיה בכמעט 100 אחוז, תעדכן .

-
@יחצאל אמר בבעיה | מצלמה לא עובדת במחשב:
נושא שכבר הועלה בעבר, כשאני פותח את המצלמה במחשב הנייד מופיע החלון הבא
, איך פותרים את הבעיה?לך למנהל ההתקנים , בדוק אם ההאפשרות הזו ניתנת לך, זה אמור לפתור את הבעיה בכמעט 100 אחוז, תעדכן .

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


