שאלה | איך לשמור סיסמה של מייל בכרום
-
@googie אמר בשאלה | איך לשמור סיסמה של מייל במחשב:
הוא לא נותן לי אפשרות (לא קופץ לי חלון לשמור) וההגדרה הזאת (שישאל אוטומטי) דלוקה
מנהל סיסמאות
-
@googie אמר בשאלה | איך לשמור סיסמה של מייל במחשב:
הוא לא נותן לי אפשרות (לא קופץ לי חלון לשמור) וההגדרה הזאת (שישאל אוטומטי) דלוקה
מנהל סיסמאות
@a0533057932 איפה במנהל סיסמאות
-
@googie אמר בשאלה | איך לשמור סיסמה של מייל במחשב:
הוא לא נותן לי אפשרות (לא קופץ לי חלון לשמור) וההגדרה הזאת (שישאל אוטומטי) דלוקה
במחשב זה לא נשמר זה נשמר בכרום
-
@a0533057932 איפה במנהל סיסמאות
@googie אמר בשאלה | איך לשמור סיסמה של מייל במחשב:
@a0533057932 איפה במנהל סיסמאות
לא הבנת
תוכנת מנהל סיסמאות
לדוגמא roboform -
@a0533057932 עשיתי חיפוש בפורום והבנתי שאין חינמי או שיש גירסת ניסיון? תוכל לתת לי קישור?
-
@a0533057932 עשיתי חיפוש בפורום והבנתי שאין חינמי או שיש גירסת ניסיון? תוכל לתת לי קישור?
@googie אמר בשאלה | איך לשמור סיסמה של מייל בכרום:
@a0533057932 עשיתי חיפוש בפורום והבנתי שאין חינמי או שיש גירסת ניסיון? תוכל לתת לי קישור?
אני לא על המחשב
נ.ב. קניתי לזה בזמנו רישיון בדולר או 2
אני לא זוכר איפה -
@googie תשים בשורת חיפוש
chrome://settings/passwords -
@googie תשים בשורת חיפוש
chrome://settings/passwords@יהודי-אמיתי הוא נותן לי תוצאות מהאינטרנט והוביל אותי להגדרות סיסמאות
-
@יהודי-אמיתי הוא נותן לי תוצאות מהאינטרנט והוביל אותי להגדרות סיסמאות
-
@googie תמחק את מה שרשום פריטים שלא נשמרו אף פעם תסמן V על "תופיע הצעה לשמור את הסיסמה" ואז תנסה
-
@googie אמר בשאלה | איך לשמור סיסמה של מייל במחשב:
@a0533057932 איפה במנהל סיסמאות
לא הבנת
תוכנת מנהל סיסמאות
לדוגמא roboform@a0533057932 אמר בשאלה | איך לשמור סיסמה של מייל בכרום:
@googie אמר בשאלה | איך לשמור סיסמה של מייל במחשב:
@a0533057932 איפה במנהל סיסמאות
לא הבנת
תוכנת מנהל סיסמאות
לדוגמא roboformאתה ממליץ על זה לעומת מנהל הסיסמאות של כרום הקלאסי ? מה היתרון בזה ?
-
@googie אמר בשאלה | איך לשמור סיסמה של מייל בכרום:
@a0533057932 עשיתי חיפוש בפורום והבנתי שאין חינמי או שיש גירסת ניסיון? תוכל לתת לי קישור?
אני לא על המחשב
נ.ב. קניתי לזה בזמנו רישיון בדולר או 2
אני לא זוכר איפה -
-
@יהודי-אמיתי כן כך זה נראה גם אצלי אבל אני לא רואה את החשבון ההוא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות