בירור | איזו גירסה של שיאומי יש לי?
-
יש לי שיאומי מקשים תומך שפתוח להתקנות, אני מעוניין לדעת איזו גירסה מופעלת בו.
יש בו כאילו wifi אבל למעשה הוא לא מתחבר, כ"כ לא נראה לי שיש לו GPS.
איך אני יכול לדעת איזו גירסה זו, ומה נכלל בגירסה זו? -
יש לי שיאומי מקשים תומך שפתוח להתקנות, אני מעוניין לדעת איזו גירסה מופעלת בו.
יש בו כאילו wifi אבל למעשה הוא לא מתחבר, כ"כ לא נראה לי שיש לו GPS.
איך אני יכול לדעת איזו גירסה זו, ומה נכלל בגירסה זו? -
@770770770 אמר בבירור | איזו גירסה של שיאומי יש לי?:
@נעזר1000 לצלם צילום מסך מאודות המכשיר
ולשלוח כאן
-
@770770770 אמר בבירור | איזו גירסה של שיאומי יש לי?:
@נעזר1000 לצלם צילום מסך מאודות המכשיר
ולשלוח כאן
@סודי-סודי אמר בבירור | איזו גירסה של שיאומי יש לי?:
@770770770 אמר בבירור | איזו גירסה של שיאומי יש לי?:
@נעזר1000 לצלם צילום מסך מאודות המכשיר
ולשלוח כאן
כן זה ברור, מה אתה צוחק ממני?
המכשיר לא לידי כרגע, אצטרך לחכות.
תודה לכל הרוצים לסייע. -
@770770770 הנה צילום מסך, ועוד פעם תודה.

-
@770770770 הנה צילום מסך, ועוד פעם תודה.

@נעזר1000 כנראה שמושגח. אבל לא בטוח.
-
@770770770 הנה צילום מסך, ועוד פעם תודה.

-
@מישהו12 אמר בבירור | איזו גירסה של שיאומי יש לי?:
@נעזר1000 אי אפשר לדעת כי אין פרטים.
מאיפה אביא עוד פרטים?
-
@מישהו12 אמר בבירור | איזו גירסה של שיאומי יש לי?:
@נעזר1000 אין לך עוד פרטים.
יוצר הגרסא בחר לא לכתוב.ואיזה יוצר גירסא בחר לא לכתוב? יש כמה?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות