בעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק
-
-
@אליהו-ה @שלמה-ווייס הוא צריך לבחור את זה, לא?
-
@אליהו-ה @שלמה-ווייס הוא צריך לבחור את זה, לא?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@שוקו-תנובה אני כמעט בטוח שזה מעלה את הוינדוס, תעשה אנטר.
נזק די ברור שזה לא יעשה. -
@שוקו-תנובה אני כמעט בטוח שזה מעלה את הוינדוס, תעשה אנטר.
נזק די ברור שזה לא יעשה. -
@אליהו-ה אמר בבעיה | דחוף!! התקנתי איסט המחשב לא נדלק:
@שאול112 עשה סמל של אסוס וכיבה
עכשיו נסה להדליק
@תמיד-עוזר לא עזר אני כעת שוב על הביוס מה עוד ניתן לעשות
-
@תמיד-עוזר לא עזר אני כעת שוב על הביוס מה עוד ניתן לעשות
-
@אליהו-ה תחזור לתחילת האשכול, אתה צריך ווינדוס חדש.
אני מסכים עם @שלמה-וויס אתה לא צריך לגבות.
פשוט תעשה כמו המדריך הזה. (ודלג על הדרייברים).
אחרי שאתה גומר יש לך תיקיה על הC עם כל התכולה של המחשב הישן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
