בקשת עזרה | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...
-
@googie
א. כותרת "באג" מתייחסת לבאגים בפורום
ב. מה פירוש מרים? הסבר בדיוק@שלמה-ווייס תיקנתי
@שלמה-ווייס אמר בבאג | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
ב. מה פירוש מרים? הסבר בדיוק
מרים מהשולחן לספה וכדומה
-
@שלמה-ווייס תיקנתי
@שלמה-ווייס אמר בבאג | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
ב. מה פירוש מרים? הסבר בדיוק
מרים מהשולחן לספה וכדומה
@googie אז זה לא באג כ"א בעיה פיזית.. אין למחשב שום חיישן שאמור לדעת שהזזת אותו
-
@googie קורה לי גם. זה בלי ספק קשור איך שהוא לחיישני תנועה.
(לא מחדש כלום).
איזה דגם יש לך? יש לך אפשרות לטאבלט?@שלמה-ווייס אמר בבאג | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
@googie אז זה לא באג כ"א בעיה פיזית.. אין למחשב שום חיישן שאמור לדעת שהזזת אותו
במחשב טאבלט יש.
-
@googie אז זה לא באג כ"א בעיה פיזית.. אין למחשב שום חיישן שאמור לדעת שהזזת אותו
@שלמה-ווייס אמר בבקשת עזרה | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
אין למחשב שום חיישן שאמור לדעת שהזזת אותו
אבל יש להרבה דיסקים קשיחים
-
@googie קורה לי גם. זה בלי ספק קשור איך שהוא לחיישני תנועה.
(לא מחדש כלום).
איזה דגם יש לך? יש לך אפשרות לטאבלט?@שלמה-ווייס אמר בבאג | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
@googie אז זה לא באג כ"א בעיה פיזית.. אין למחשב שום חיישן שאמור לדעת שהזזת אותו
במחשב טאבלט יש.
-
@שלמה-ווייס אמר בבקשת עזרה | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
אין למחשב שום חיישן שאמור לדעת שהזזת אותו
אבל יש להרבה דיסקים קשיחים
@משחזר-מידע אמר בבקשת עזרה | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
אבל יש להרבה דיסקים קשיחים
אם היה תקלה בדיסק זה היה נכבה בקריסה , לא ? - ולא נכנס לשינה
-
@googie כי יש לי, וזה מחשב חדש, אז זה לא נראה לי תקלה.
אולי זה איזה משהו מכוון.@משה-מזרחי אמר בבקשת עזרה | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
אם היה תקלה בדיסק זה היה נכבה בקריסה , לא ? - ולא נכנס לשינה
יתכן שזה מכוון, להגנה על הקשיח. בפרט אם זה לא SSD
-
@googie כי יש לי, וזה מחשב חדש, אז זה לא נראה לי תקלה.
אולי זה איזה משהו מכוון.@משה-מזרחי אמר בבקשת עזרה | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
אם היה תקלה בדיסק זה היה נכבה בקריסה , לא ? - ולא נכנס לשינה
יתכן שזה מכוון, להגנה על הקשיח. בפרט אם זה לא SSD
-
@שלמה-ווייס אמר בבקשת עזרה | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
אין למחשב שום חיישן שאמור לדעת שהזזת אותו
אבל יש להרבה דיסקים קשיחים
@משחזר-מידע לא מניח את הדעת שהמחשב יחליט להיכנס למצב שינה בגלל איזה רישום של הדיסקשיח
-
@googie יתכן שזה קשור חיישן
אני פעם ניסתי לחכות את החיישן ושמתי מגנט ליד לחצן
ההפעלה והופפ.. המחשב עבר למצב שינה נסה לראות מה נוגע בזה -
@ירושלמיי יכול להיות בגלל שלחצתי הרבה על לחצן הפעלה? (כיביתי את המחשב בלחיצה ארוכה ואח"כ זה התחיל)
-
@משחזר-מידע לא מניח את הדעת שהמחשב יחליט להיכנס למצב שינה בגלל איזה רישום של הדיסקשיח
@שלמה-ווייס אמר בבקשת עזרה | מדי פעם שאני מרים את המחשב הוא נרדם...:
@משחזר-מידע לא מניח את הדעת שהמחשב יחליט להיכנס למצב שינה בגלל איזה רישום של הדיסקשיח
לא התייחסתי כלל לבעיה של הOP
רק לנושא של החיישנים בלבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
