בקשת מידע | הכשרת שיאומי
-
מישהו יודע האם קיימת דרך להכשיר פלאפון שיאומי תומך כמו ביאנג ללא צריבת גירסה חדשה
(לא חובה שיהיה מדוייק כמו של הוועדה העיקר הרעיון להכשיר) -
@זונדל אני רוצה להסיר את הwi fi אפשר?
-
@זונדל אני רוצה להסיר את הwi fi אפשר?
@דובדבן-מדובדבן אמר בבקשת מידע | הכשרת שיאומי:
@זונדל אני רוצה להסיר את הwi fi אפשר?
מההגדרות זה פשוט,
מההגדרות מהירות זה יותר מסובךאבל להשבית את הוויפי שלא יעבוד זה פשוט
כמובן הכל עם רוט
-
@זונדל אני רוצה להסיר את הwi fi אפשר?
@דובדבן-מדובדבן את הוויפי אפשר ואת זה כבר עשיתי אני מדבר על שאר הדברים
בכדי להשבית את הוויפי עבוד לפי הפעולות הבאות- תעשה רוט למכשיר שלך
- כנס עם סייר קבצים תומך רוט לתיקייה system/bin ותמחק את הקובץ wpa_supplicant או תשנה את שמו. אם אתה מוחק אי אפשר להחזיר (אא"כ יש לך גיבוי שלו), אם תשנה את השם ולא תמחק- הוייפי גם לא יעבוד, אבל אפשר לשנות חזרה כדי להחזיר את הוי פי.
-
@דובדבן-מדובדבן את הוויפי אפשר ואת זה כבר עשיתי אני מדבר על שאר הדברים
בכדי להשבית את הוויפי עבוד לפי הפעולות הבאות- תעשה רוט למכשיר שלך
- כנס עם סייר קבצים תומך רוט לתיקייה system/bin ותמחק את הקובץ wpa_supplicant או תשנה את שמו. אם אתה מוחק אי אפשר להחזיר (אא"כ יש לך גיבוי שלו), אם תשנה את השם ולא תמחק- הוייפי גם לא יעבוד, אבל אפשר לשנות חזרה כדי להחזיר את הוי פי.
@אליהו-ה אני רוצה שלא יהיה בכלל את הסמל, אפשר?
-
@אליהו-ה אני רוצה שלא יהיה בכלל את הסמל, אפשר?
@דוד-1 אמר בבקשת מידע | הכשרת שיאומי:
@דובדבן-מדובדבן אמר בבקשת מידע | הכשרת שיאומי:
@זונדל אני רוצה להסיר את הwi fi אפשר?
מההגדרות זה פשוט,
מההגדרות מהירות זה יותר מסובךאבל להשבית את הוויפי שלא יעבוד זה פשוט
כמובן הכל עם רוט
-
@אליהו-ה אני רוצה שלא יהיה בכלל את הסמל, אפשר?
@דובדבן-מדובדבן לא עד כמה שידוע לי, הסמל ישאר ולא יעבוד
-
@דובדבן-מדובדבן לא עד כמה שידוע לי, הסמל ישאר ולא יעבוד
@אליהו-ה אוקי תודה, אגב באיזה סייר קבצים תומך רוט אתה משתמש?
-
@אליהו-ה אוקי תודה, אגב באיזה סייר קבצים תומך רוט אתה משתמש?
@דובדבן-מדובדבן רוט אקספלור
-
@דובדבן-מדובדבן רוט אקספלור
@אליהו-ה יש קישור?
-
-
@אליהו-ה אני רוצה שלא יהיה בכלל את הסמל, אפשר?
-
@דובדבן-מדובדבן אז תמחק /תחליף את הסמל בתוך הסטטוס בר
@זונדל לא מבין בזה איך עושים זאת?
-
@זונדל לא מבין בזה איך עושים זאת?
-
@zalmensmok נראה לי שיש לי כבר רוט
-
@דובדבן-מדובדבן הסייר שהבאתי לך לא יעזור לך בשביל זה
עם זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1577393320753-עורך-apk-com.gmail.heagoo.apkeditor-105-v1.9.0.apk
תוכל לעשות את מה שאתה רוצה -
@דובדבן-מדובדבן הסייר שהבאתי לך לא יעזור לך בשביל זה
עם זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1577393320753-עורך-apk-com.gmail.heagoo.apkeditor-105-v1.9.0.apk
תוכל לעשות את מה שאתה רוצה@zalmensmok תודה רבה על כל העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות