בעיה | צאט' למי שאין מספיק מוניטין
-
פוסט זה נמחק!
@חברון-מאז-ולתמיד מן הסתם לא יהיה לזה הרשאה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@חברון-מאז-ולתמיד אמר בבעיה | צאט' למי שאין מספיק מוניטין:
@שוקו-תנובה אתה יכול פשוט לעשות ככה

חוץ מלעשות כמובן את מה ש @שלמה-ווייס אמר בבעיה | צאט' למי שאין מספיק מוניטין:
@שוקו-תנובה לבינתיים לפחות תשנה בהגדרות שלא לאפשר צ'אט למי שאינך עוקב אחריו כך שלא "יציקו" לך יותר
למי שאין מספיק מוניטין זה לא עוזר לעשות סמן כנקרא!
-
על הסימון של הצט' בפרום יש לי סימון אדום של 1 ובגלל שאין לי מספיק מוניטין הוא לא נותן לי להסיר את זה וזה קצת מציק
כי אתה חושב שיש לך הודעה בהתראות מישהו יודע איך אפשר לסדר את זה -
@מגדלים אמר בבעיה | צאט' למי שאין מספיק מוניטין:
@שוקו-תנובה בפעם הבאה פשוט לערוך חיפוש ותראה שכבר דובר על נושא זה...
איפה? חיפשתי ולא ראיתי
-
@מגדלים אמר בבעיה | צאט' למי שאין מספיק מוניטין:
@שוקו-תנובה בפעם הבאה פשוט לערוך חיפוש ותראה שכבר דובר על נושא זה...
איפה? חיפשתי ולא ראיתי
@שוקו-תנובה
א.
ב.
ועוד ואכהמ"ל. -
על הסימון של הצט' בפרום יש לי סימון אדום של 1 ובגלל שאין לי מספיק מוניטין הוא לא נותן לי להסיר את זה וזה קצת מציק
כי אתה חושב שיש לך הודעה בהתראות מישהו יודע איך אפשר לסדר את זה -
@שוקו-תנובה אגב, אפשר להגדיר בהגדרות שתקבל הודעת מייל על כל צ'אט חדש וככה תוכל לפחות לקרא דרך המייל מה כתבו לך בצ'אט, זה לא יעזור בשביל לסמן כנקרא אבל זה מספק את הסקרנות...
-
@שוקו-תנובה
א.
ב.
ועוד ואכהמ"ל.@מגדלים צודק אבל איך הייתי אמור לדעת מה לכתוב בחיפוש וגם שאין שם תשובה נורמלית משא"כ פה כתבו תשובות טובות ובין כה וכה הייתי צריך לפתוח נושא חדש בשביל לא לעבור על חוקי הפורום של הקפצה בכל אופן תודה רבה על העזרה
-
מ מגדלים נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות