בעיה | בכל פעם שאני כותב משהו בשורת החיפוש הוא לא מציג לי את האיקון של התוכנה
-
אי נגיד מקליד את השם "הגדרות" ומה שאני רואה באייקון של ההגדרות זה לא את סמל ההגדרות, אלא את הסמל של המציג תמונות שברירת מחדל אצלי במחשב
מישהו יודע מה עושים כדי שזה יחזור בחזרה לקדמותו???(מעלה צילום מסך..)

-
אי נגיד מקליד את השם "הגדרות" ומה שאני רואה באייקון של ההגדרות זה לא את סמל ההגדרות, אלא את הסמל של המציג תמונות שברירת מחדל אצלי במחשב
מישהו יודע מה עושים כדי שזה יחזור בחזרה לקדמותו???(מעלה צילום מסך..)

@ephraum-tzvi אמר בבעיה | בכל פעם שאני כותב משהו בשורת החיפוש הוא לא מציג לי את האיקון של התוכנה:
אי נגיד מקליד את השם "הגדרות" ומה שאני רואה באייקון של ההגדרות זה לא את סמל ההגדרות, אלא את הסמל של המציג תמונות שברירת מחדל אצלי במחשב
מישהו יודע מה עושים כדי שזה יחזור בחזרה לקדמותו???(מעלה צילום מסך..)

נסה להסיר את התוכנה הזו, למחוק קבצים זמניים, להפעיל מחדש ולהתקין שוב .
-
@ephraum-tzvi אמר בבעיה | בכל פעם שאני כותב משהו בשורת החיפוש הוא לא מציג לי את האיקון של התוכנה:
אי נגיד מקליד את השם "הגדרות" ומה שאני רואה באייקון של ההגדרות זה לא את סמל ההגדרות, אלא את הסמל של המציג תמונות שברירת מחדל אצלי במחשב
מישהו יודע מה עושים כדי שזה יחזור בחזרה לקדמותו???(מעלה צילום מסך..)

נסה להסיר את התוכנה הזו, למחוק קבצים זמניים, להפעיל מחדש ולהתקין שוב .
פוסט זה נמחק! -
E ephraum tzvi סימן נושא זה כשאלה ב
-
E ephraum tzvi סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות