בעיה | בעיה בVMware Workstation
-
@טוביה-ג אמר בבעיה | בעיה בVMware Workstation:
אני מנסה להפעיל וינדוס 11 והוא כותב לי כך משהו יודע מה הבעיה?
תודה רבה

הוא כותב הכי ברור שאפשר מה הבעיה
לא אפשרת וירטואליזציה בביוס
תעלה תמונה ממנהל המשימות > ביצועים > CPU

-
@טוביה-ג אמר בבעיה | בעיה בVMware Workstation:
אני מנסה להפעיל וינדוס 11 והוא כותב לי כך משהו יודע מה הבעיה?
תודה רבה

הוא כותב הכי ברור שאפשר מה הבעיה
לא אפשרת וירטואליזציה בביוס
תעלה תמונה ממנהל המשימות > ביצועים > CPU

-
@טוביה-ג אמר בבעיה | בעיה בVMware Workstation:
אתה רואה לבד
אין וירטואליזציה
כפי הנראה זה מכובה בביוס
תדליק ואז תוכל להפעיל מכונה וירטואלית -
@טוביה-ג אמר בבעיה | בעיה בVMware Workstation:
אתה רואה לבד
אין וירטואליזציה
כפי הנראה זה מכובה בביוס
תדליק ואז תוכל להפעיל מכונה וירטואלית@a0533057932 איך להדליק?
-
@a0533057932 איך להדליק?
@טוביה-ג אמר בבעיה | בעיה בVMware Workstation:
@a0533057932 איך להדליק?
כל מחשב זה אחרת
תחפש שם וירטואליזציה ותעביר לדולק -
@טוביה-ג אמר בבעיה | בעיה בVMware Workstation:
@a0533057932 איך להדליק?
כל מחשב זה אחרת
תחפש שם וירטואליזציה ותעביר לדולק@a0533057932 איך זה נקרה באנגלית?
-
@a0533057932 איך זה נקרה באנגלית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
