שאלה | איך משחררים מחיצה שתפוסה בקשיח מלינוקס אובונטו לא עובד?
-
@רבנן-ברכו תנסה להשתמש עם תוכנת ניהול מחיצות צד שלישי,
למשל mini tool
-
@רבנן-ברכו תנסה להשתמש עם תוכנת ניהול מחיצות צד שלישי,
למשל mini tool
-
@שמואל
הנה תמונה מהתוכנה הזו
אגב אין לי מושג מה זה הדיסק 2...והנה מניהול דיסקים

עכ"פ אני צריך לדעת האם זה מחיצה או שזה הדיסק 2 או שזה בכלל קבצים שנמצאים בקשיח, הבו עצה, תודה!
@רבנן-ברכו א. 50 ג'יגה בוודאות אין פה.
ב. אני לא רואה פה שום מחיצה של לינקוס, זה צריך להיות Ext4 -
@רבנן-ברכו א. 50 ג'יגה בוודאות אין פה.
ב. אני לא רואה פה שום מחיצה של לינקוס, זה צריך להיות Ext4 -
@רבנן-ברכו אמר בשאלה | איך משחררים מחיצה שתפוסה בקשיח מלינוקס אובונטו לא עובד?:
@שמואל זה חייב להיות הסוג שהזכרת?
כן.
אבל @שמואל , כמו שכתבתי כאן
הוינדוס לא מזהה שזה EXT4 אלא רק "מחיצה תקינה, ראשי"
מצ"ב תמונה ממנהל הדיסקים אצלי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות