מדריך | עדכון גירסה של s6310 ל 4.4
-
@מוטי-ברנד צרבתי לו עכשיו גירסא מהתחלה ועכשיו אני מנסה לעושות את זה וזה כותב לי שגיה וזה לא קורא לי את הכרטיס דרך הרקובורי
@qwertyuiop איזה דגם מדוייק יש לך?
-
@qwertyuiop איזה דגם מדוייק יש לך?
@מוטי-ברנד GT S6310 T
-
@מוטי-ברנד GT S6310 T
@qwertyuiop עכשיו הוא נפתח לך רגיל?
-
@qwertyuiop עכשיו הוא נפתח לך רגיל?
@מוטי-ברנד כן אבל הוא לא נותן לי לקרוא מהכרטיס ברקובורי
-
@מוטי-ברנד כן אבל הוא לא נותן לי לקרוא מהכרטיס ברקובורי
@qwertyuiop אז תכניס את זה לפלאפון עצמו
-
@qwertyuiop עכשיו הוא נפתח לך רגיל?
@מוטי-ברנד אבל אז אני צריך למחוק את הDETA והDALVIK וזה מוחק את הקובץ
וגם ניסתי בלי למחוק וזה עושה לי שגיה -
@qwertyuiop אז תכניס את זה לפלאפון עצמו
@מוטי-ברנד אתה יכול לשלוח לי תמונות של כל המהלך?
-
@מוטי-ברנד אתה יכול לשלוח לי תמונות של כל המהלך?
@qwertyuiop אין לי תמונות מזה אני גם הסתבכתי בהתחלה ניסיתי וניסיתי והסבירו לי עד שהצלחתי
-
@מוטי-ברנד אתה יכול לשלוח לי תמונות של כל המהלך?
@qwertyuiop יש הפשרות לצרוב את זה דרך אודין?
-
@qwertyuiop אין לי תמונות מזה אני גם הסתבכתי בהתחלה ניסיתי וניסיתי והסבירו לי עד שהצלחתי
@מוטי-ברנד אתה עשית את זה דרך הכרטיס ברקובורי?
-
@מוטי-ברנד אתה עשית את זה דרך הכרטיס ברקובורי?
@qwertyuiop כן
-
@qwertyuiop יש הפשרות לצרוב את זה דרך אודין?
@qwertyuiop אמר במדריך | עדכון גירסה של s6310 ל 4.4:
@qwertyuiop יש הפשרות לצרוב את זה דרך אודין?
אודין זה כלי רשמי לסמסונג והוא לא יעבוד ברומים מקוסטמים
אותם ניתן לצרוב רק בריקברי -
@qwertyuiop אמר במדריך | עדכון גירסה של s6310 ל 4.4:
@qwertyuiop יש הפשרות לצרוב את זה דרך אודין?
אודין זה כלי רשמי לסמסונג והוא לא יעבוד ברומים מקוסטמים
אותם ניתן לצרוב רק בריקברי@משה-144 אה טוב תודה בכל אופן
ואם יש מישהו שיכול להעלות תמונות של כל המהלך אני אשמח מאוד -
@מוטי-ברנד אתה עשית את זה דרך הכרטיס ברקובורי?
@qwertyuiop למה שלא תנסה לצרוב ריקברי שוב?
-
@qwertyuiop למה שלא תנסה לצרוב ריקברי שוב?
@zalmensmok אני צרבתי את כל הגירסא עכשיו
-
@zalmensmok אני צרבתי את כל הגירסא עכשיו
@qwertyuiop אני מתכוון ריקברי מקוסטם [TWRP]
-
@qwertyuiop אמר במדריך | עדכון גירסה של s6310 ל 4.4:
@qwertyuiop יש הפשרות לצרוב את זה דרך אודין?
אודין זה כלי רשמי לסמסונג והוא לא יעבוד ברומים מקוסטמים
אותם ניתן לצרוב רק בריקברי -
@yos אצלי הכרטיס כן נקלט
אבל המצלמה לא עובדת וכן האוזניות
ולבנתיים הכל בסדר גמור לא מצאתי עוד באגים -
@zalmensmok אם תוכל לשלוח קישור למקור ממנו הבאת
אם זה מכאן שתיהם עשו לי בעיות
https://forum.xda-developers.com/t/galaxy-young-gt-s6310-development-thread.2550846/page-47 -
@zalmensmok אם תוכל לשלוח קישור למקור ממנו הבאת
אם זה מכאן שתיהם עשו לי בעיות
https://forum.xda-developers.com/t/galaxy-young-gt-s6310-development-thread.2550846/page-47@yos אין לי מקור
עשיתי חיפוש וזה הביא לי גירסה באתר הזה [הקישור שהבאתי] ושם עשיתי חיפוש נוסף וזה מה שזה הביא לי
https://androidfilehost.com/?fid=673368273298979010
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות