בעיה | בעיה בהתקנת Adobe Illustrator 2021
-
הורדתי כאן מהפורום Adobe Illustrator 2021 של ירון.
אחרי ההתקנה מופיעה השגיאה הבאה:
מה עושים?
תודה -
הורדתי כאן מהפורום Adobe Illustrator 2021 של ירון.
אחרי ההתקנה מופיעה השגיאה הבאה:
מה עושים?
תודה -
@aiib
צריך להשבית אנטי וירוס לפני ההתקנה
תשבית ותתקין שובלפירוט ההשבתות
https://mitmachim.top/post/319600@משה-מזרחי אמר בבעיה | ביחה בהתקנת Adobe Illustrator 2021:
@aiib
צריך להשבית אנטי וירוס לפני ההתקנה
תשבית ותתקין שובלפירוט ההשבתות
https://mitmachim.top/post/319600גם ESET צריך?!
ירון לא עושה את זה אוטומטי? -
@משה-מזרחי אמר בבעיה | ביחה בהתקנת Adobe Illustrator 2021:
@aiib
צריך להשבית אנטי וירוס לפני ההתקנה
תשבית ותתקין שובלפירוט ההשבתות
https://mitmachim.top/post/319600גם ESET צריך?!
ירון לא עושה את זה אוטומטי? -
@משה-מזרחי אני צריך להוריד שוב? האנטי וירוס כבר מחק?
-
@משה-מזרחי אני צריך להוריד שוב? האנטי וירוס כבר מחק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות