פורמט פקטורי
-
@כוספים-למשיח כנראה הבעיה בקובץ
-
הנה יישום שמוריד את הגירסה הכי מעודכנת
|| FFSetupLatest.exe ||
וקישור לאתר התוכנות של @zvizvi
https://softwares.center/format-factory/ -
הנה יישום שמוריד את הגירסה הכי מעודכנת
|| FFSetupLatest.exe ||
וקישור לאתר התוכנות של @zvizvi
https://softwares.center/format-factory/@אברך-מייבין אמר בפורמט פקטורי:
קישור לאתר התוכנות של @zvizvi
http://media.softwares.center/sw/format-factory/FFSetup4.10.5.0.exeהורדתי את זה וזה אפילו לא התקין לי, לקחתי מחבר וזה התקין אבל לא ממיר את כל הסוגים חלק כן וחלק לא
-
הנה יישום שמוריד את הגירסה הכי מעודכנת
|| FFSetupLatest.exe ||
וקישור לאתר התוכנות של @zvizvi
https://softwares.center/format-factory/@אברך-מייבין אני מעדיף שתשים את הקישור הזה: ...
https://softwares.center/format-factory/ -
@אברך-מייבין אני מעדיף שתשים את הקישור הזה: ...
https://softwares.center/format-factory/@zvizvi אמר בפורמט פקטורי:
@אברך-מייבין אני מעדיף שתשים את הקישור הזה: ...
https://softwares.center/format-factory/זה אותו אחד
-
@אברך-מייבין אמר בפורמט פקטורי:
קישור לאתר התוכנות של @zvizvi
http://media.softwares.center/sw/format-factory/FFSetup4.10.5.0.exeהורדתי את זה וזה אפילו לא התקין לי, לקחתי מחבר וזה התקין אבל לא ממיר את כל הסוגים חלק כן וחלק לא
@כוספים-למשיח התכוונתי בקבצים שאתה רוצה להמיר, אף פעם לא נתקלתי בבעיה בתוכנה עצמה.
-
@כוספים-למשיח התכוונתי בקבצים שאתה רוצה להמיר, אף פעם לא נתקלתי בבעיה בתוכנה עצמה.
@קטונתי תכל'ס יש פה למישהו משהו נורמלי??
-
@כוספים-למשיח מה אתה רוצה להמיר?
-
@zvizvi אמר בפורמט פקטורי:
@אברך-מייבין אני מעדיף שתשים את הקישור הזה: ...
https://softwares.center/format-factory/זה אותו אחד
@כוספים-למשיח אמר בפורמט פקטורי:
@zvizvi אמר בפורמט פקטורי:
@אברך-מייבין אני מעדיף שתשים את הקישור הזה: ...
https://softwares.center/format-factory/זה אותו אחד
כנראה @zvizvi התכוון שעדיף לתת קישור לחלון ההורדה, שבו יש גם מידע על התוכנה וכו', ולא קישור ישיר להורדה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות