עזרה | בעיה בחיבורי USB
-
יש לי מחשב נייד שכאשר אני מחבר אליו דיסק און קי הוא משמיע צליל כאילו חיברו דיסק און קי ומאידך אינו מעלה אותו וכאשר אני רוצה עלות דיסק און קי אני צריך לעשות הפעלה מחדש
אשמח לפתרון
תודה רבה -
יש לי מחשב נייד שכאשר אני מחבר אליו דיסק און קי הוא משמיע צליל כאילו חיברו דיסק און קי ומאידך אינו מעלה אותו וכאשר אני רוצה עלות דיסק און קי אני צריך לעשות הפעלה מחדש
אשמח לפתרון
תודה רבה -
@כמה-טוב-השם
תלחץ מקש ימני על התחל , ניהול דיסקים
תעלה תמונה מתי שהכונן מחובר -
יש לי מחשב נייד שכאשר אני מחבר אליו דיסק און קי הוא משמיע צליל כאילו חיברו דיסק און קי ומאידך אינו מעלה אותו וכאשר אני רוצה עלות דיסק און קי אני צריך לעשות הפעלה מחדש
אשמח לפתרון
תודה רבה@כמה-טוב-השם תנסה לעדכן דרייברים https://mitmachim.top/post/125491
-
@כמה-טוב-השם
תעלה תמונה ממנהל התקנים ,מתי שהכונן מחובר@משה-מזרחי
זה התמונה שיש למעלה
וזה לא בעיה בכונן כיון שבמחשב אחר הוא עולה וזה בעיה כללית כי כל פעם שאני מכניס דיסק און קי אם אני לא מפעיל מחדש זה לא עולה -
@משה-מזרחי
זה התמונה שיש למעלה
וזה לא בעיה בכונן כיון שבמחשב אחר הוא עולה וזה בעיה כללית כי כל פעם שאני מכניס דיסק און קי אם אני לא מפעיל מחדש זה לא עולה@כמה-טוב-השם לא זה לא משה שיש למעלה זה משהו אחר לא באחסון אלא בדרייבר שאחראי לקליטת הUSB
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

