בירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד
-
@צדיק-תמים זה ישן קצת לא?
-
@אלי-א אז מה אם זה ישן.. אבל זה בגרסת פרו
מנסיון זה הרבה יותר נוח מלאונצ'ר נובה הכי מעודכן@צדיק-תמים יש שם אפשרות להסרת אפליקציות???
-
@צדיק-תמים יש שם אפשרות להסרת אפליקציות???
-
@אלי-א אמר בבירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד:
אשמח לדעת אם משהו מכיר לאנצ'ר (דף הבית), איכותי נוח קל לתפעול, אם אפשרות להסתרת אפליקציות?
יש את נובה שהוא ממש טוב, אבל רק בגירסת הפרמיום ניתן להסתיר
ויש את של שיאומי (POCO) שנותן להסתיר בחינם -
@אלי-א אמר בבירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד:
אשמח לדעת אם משהו מכיר לאנצ'ר (דף הבית), איכותי נוח קל לתפעול, אם אפשרות להסתרת אפליקציות?
יש את נובה שהוא ממש טוב, אבל רק בגירסת הפרמיום ניתן להסתיר
ויש את של שיאומי (POCO) שנותן להסתיר בחינם@יוסי-מחשבים אני מחפש להסתיר אבל שיהיה אפשר לפתוח בקלות אם קוד...
יש לך קישור לשיאומי?? -
@יוסי-מחשבים אני מחפש להסתיר אבל שיהיה אפשר לפתוח בקלות אם קוד...
יש לך קישור לשיאומי??@אלי-א אמר בבירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד:
יש לך קישור לשיאומי??
הבאתי למעלה:
מצ"ב שוב: POCO Launcher -
@אלי-א אמר בבירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד:
יש לך קישור לשיאומי??
הבאתי למעלה:
מצ"ב שוב: POCO Launcher@יוסי-מחשבים זה בעברית?
-
@יוסי-מחשבים זה בעברית?
-
@יוסי-מחשבים אני מחפש להסתיר אבל שיהיה אפשר לפתוח בקלות אם קוד...
יש לך קישור לשיאומי??@אלי-א אמר בבירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד:
אני מחפש להסתיר אבל שיהיה אפשר לפתוח בקלות אם קוד...
בשיאומי אפשר לנעול עם קוד??
באייפקס ודאי אי-אפשר.
אגב הוא הלאונצ'ר המוצלח ביותר גם מבחינתי
(עברית מלאה!) -
@אלי-א אמר בבירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד:
אני מחפש להסתיר אבל שיהיה אפשר לפתוח בקלות אם קוד...
בשיאומי אפשר לנעול עם קוד??
באייפקס ודאי אי-אפשר.
אגב הוא הלאונצ'ר המוצלח ביותר גם מבחינתי
(עברית מלאה!) -
@אלי-א אמר בבירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד:
@מנחמן יש לך קישור???
דיברתי על מה שהביא @צדיק-תמים
https://mitmachim.top/topic/2744/apex-launcher-אפקס-לאונצ-ר-לאונצ-ר-מסך-בית-מתקדם-גירסאת-pro -
@אלי-א אמר בבירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד:
יש לך קישור לשיאומי??
הבאתי למעלה:
מצ"ב שוב: POCO Launcher@יוסי-מחשבים יש עוד משהו כמו זה של שיואמי רק אם יותר אופציות?
-
@אלי-א אמר בבירור | לאנצר איכותי ונוח לאנדרואיד:
אני מחפש להסתיר אבל שיהיה אפשר לפתוח בקלות אם קוד...
בשיאומי אפשר לנעול עם קוד??
באייפקס ודאי אי-אפשר.
אגב הוא הלאונצ'ר המוצלח ביותר גם מבחינתי
(עברית מלאה!) -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
