עזרה | אנדרואיד למחשב מסקנה
-
אני מעוניין שאוכל להכניס אונקי למחשב, לאתחל אותו ויופעל לי אנדרואיד, אוכל להתקין אפליקציות מבוקשות ולהשתמש בהם, לכבות ולהדליק ויתחיל ווינדוס, ובפעם הבאה שארצה אכניס שוב את האונקי ויתחיל אנדרואיד במצב מוכן לשימוש עם האפליקציות שהכנסתי. לא מתוכנן שימוש מרובה באנדרואיד, רק לכמה דברים נצרכים מידי פעם.
מחיפוש בפורום יצא לי שצריך להוריד רופוס ולצרוב את האנדרואיד לאון קי, אך לא יצא לי ברור באיזה סוג צריבה, שלא יעשה בעיות אח"כ בווינדוס, ואיזה גירסת אנדרואיד עדיפה [אין לי מושג מה ההבדלים בגירסאות, וראיתי שבמה גירסאות יש כמה סוגים]. האם צריך / ניתן להוריד את התוכנות במצב ווינדוס? וכן אשמח לדעת אם כדאי קודם לגבות את כל המחשב, האם יש חשש סביר לבעיות? -
אני מעוניין שאוכל להכניס אונקי למחשב, לאתחל אותו ויופעל לי אנדרואיד, אוכל להתקין אפליקציות מבוקשות ולהשתמש בהם, לכבות ולהדליק ויתחיל ווינדוס, ובפעם הבאה שארצה אכניס שוב את האונקי ויתחיל אנדרואיד במצב מוכן לשימוש עם האפליקציות שהכנסתי. לא מתוכנן שימוש מרובה באנדרואיד, רק לכמה דברים נצרכים מידי פעם.
מחיפוש בפורום יצא לי שצריך להוריד רופוס ולצרוב את האנדרואיד לאון קי, אך לא יצא לי ברור באיזה סוג צריבה, שלא יעשה בעיות אח"כ בווינדוס, ואיזה גירסת אנדרואיד עדיפה [אין לי מושג מה ההבדלים בגירסאות, וראיתי שבמה גירסאות יש כמה סוגים]. האם צריך / ניתן להוריד את התוכנות במצב ווינדוס? וכן אשמח לדעת אם כדאי קודם לגבות את כל המחשב, האם יש חשש סביר לבעיות? -
אני מעוניין שאוכל להכניס אונקי למחשב, לאתחל אותו ויופעל לי אנדרואיד, אוכל להתקין אפליקציות מבוקשות ולהשתמש בהם, לכבות ולהדליק ויתחיל ווינדוס, ובפעם הבאה שארצה אכניס שוב את האונקי ויתחיל אנדרואיד במצב מוכן לשימוש עם האפליקציות שהכנסתי. לא מתוכנן שימוש מרובה באנדרואיד, רק לכמה דברים נצרכים מידי פעם.
מחיפוש בפורום יצא לי שצריך להוריד רופוס ולצרוב את האנדרואיד לאון קי, אך לא יצא לי ברור באיזה סוג צריבה, שלא יעשה בעיות אח"כ בווינדוס, ואיזה גירסת אנדרואיד עדיפה [אין לי מושג מה ההבדלים בגירסאות, וראיתי שבמה גירסאות יש כמה סוגים]. האם צריך / ניתן להוריד את התוכנות במצב ווינדוס? וכן אשמח לדעת אם כדאי קודם לגבות את כל המחשב, האם יש חשש סביר לבעיות? -
אני מעוניין שאוכל להכניס אונקי למחשב, לאתחל אותו ויופעל לי אנדרואיד, אוכל להתקין אפליקציות מבוקשות ולהשתמש בהם, לכבות ולהדליק ויתחיל ווינדוס, ובפעם הבאה שארצה אכניס שוב את האונקי ויתחיל אנדרואיד במצב מוכן לשימוש עם האפליקציות שהכנסתי. לא מתוכנן שימוש מרובה באנדרואיד, רק לכמה דברים נצרכים מידי פעם.
מחיפוש בפורום יצא לי שצריך להוריד רופוס ולצרוב את האנדרואיד לאון קי, אך לא יצא לי ברור באיזה סוג צריבה, שלא יעשה בעיות אח"כ בווינדוס, ואיזה גירסת אנדרואיד עדיפה [אין לי מושג מה ההבדלים בגירסאות, וראיתי שבמה גירסאות יש כמה סוגים]. האם צריך / ניתן להוריד את התוכנות במצב ווינדוס? וכן אשמח לדעת אם כדאי קודם לגבות את כל המחשב, האם יש חשש סביר לבעיות? -
אני מעוניין שאוכל להכניס אונקי למחשב, לאתחל אותו ויופעל לי אנדרואיד, אוכל להתקין אפליקציות מבוקשות ולהשתמש בהם, לכבות ולהדליק ויתחיל ווינדוס, ובפעם הבאה שארצה אכניס שוב את האונקי ויתחיל אנדרואיד במצב מוכן לשימוש עם האפליקציות שהכנסתי. לא מתוכנן שימוש מרובה באנדרואיד, רק לכמה דברים נצרכים מידי פעם.
מחיפוש בפורום יצא לי שצריך להוריד רופוס ולצרוב את האנדרואיד לאון קי, אך לא יצא לי ברור באיזה סוג צריבה, שלא יעשה בעיות אח"כ בווינדוס, ואיזה גירסת אנדרואיד עדיפה [אין לי מושג מה ההבדלים בגירסאות, וראיתי שבמה גירסאות יש כמה סוגים]. האם צריך / ניתן להוריד את התוכנות במצב ווינדוס? וכן אשמח לדעת אם כדאי קודם לגבות את כל המחשב, האם יש חשש סביר לבעיות?@אהרן א. אם תפעיל את אנדרואיד מהדיסק און קי בלייב, אז ברגע שתוציא את האון קי ותעשה הפעל מחדש, ווינדוס יחזור אוטומטית
ב. אין לי מושג אם האפליקציות ישארו על האון קי, וראיתי שכבר דנו בכך, אבל אם תרצה תוכל לשמור את האפליקציות באון קי אחר...
ג. לגבי סוג האנדרואיד, הייתי ממליץ לך להשתמש באנדרואיד המתקדם ביותר שתוכל להשיג (היום המתקדם ביותר זה 11), ובכל אופן לא פחות מאנדרואיד 6 (מרשמלו).
ד. לשאלתך בסוף: אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה עושה, ו/או אתה לא מבין גדול בהתקנת מערכות הפעלה, ישנו חשש סביר למדי לתקלות כאלו ואחרות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
