בעיה | המחשב נכבה כל שעה
-
מה לעשות, אחת לשעה (או חצי שעה) המחשב פשוט נכבה ללא כל התראה.
בשעה שהוא עובד הוא נותן ביצועים נהדרים. גם החשמל, ואז פתאום הוא נכבה.
תנו כיוונים@avramk100 לכאורה מתחמם
עד ידי התוכנה הזאת תוכל לבדוק
https://download.cpuid.com/hwmonitor/hwmonitor_1.44.exe
ופה יש הסבר איך בודקים
https://www.y4pc.co.il/pc-temp-hwmonitor.html
למסקנה אם המחשב מתחתם צריך לבדוק אם המאורר תקין, או שיש לו ריבו של אבק ואין אפשרות לחום לצאת לבחוץ, או שאולי חסר לו משחה טרמית -
@avramk100 לכאורה מתחמם
עד ידי התוכנה הזאת תוכל לבדוק
https://download.cpuid.com/hwmonitor/hwmonitor_1.44.exe
ופה יש הסבר איך בודקים
https://www.y4pc.co.il/pc-temp-hwmonitor.html
למסקנה אם המחשב מתחתם צריך לבדוק אם המאורר תקין, או שיש לו ריבו של אבק ואין אפשרות לחום לצאת לבחוץ, או שאולי חסר לו משחה טרמית@bbn אמר בבעיה | המחשב נכבה כל שעה:
@avramk100 לכאורה מתחתם
עד ידי התוכנה הזאת תוכל לבדוק
https://download.cpuid.com/hwmonitor/hwmonitor_1.44.exe
ופה יש הסבר איך בודקים
https://www.y4pc.co.il/pc-temp-hwmonitor.html
למסקנה אם המחשב מתחתם צריך לבדוק אם המאורר תקין, או שיש לו ריבו של אבק ואין אפשרות לחום לצאת לבחוץ, או שאולי חסר לו משחה טרמיתמה זה "מתחתם" ?
המאוורר עובד תקין, אין אבק, פיזית הכל נראה בסדר.
מה עוד יכול להיות? -
@bbn אמר בבעיה | המחשב נכבה כל שעה:
@avramk100 לכאורה מתחתם
עד ידי התוכנה הזאת תוכל לבדוק
https://download.cpuid.com/hwmonitor/hwmonitor_1.44.exe
ופה יש הסבר איך בודקים
https://www.y4pc.co.il/pc-temp-hwmonitor.html
למסקנה אם המחשב מתחתם צריך לבדוק אם המאורר תקין, או שיש לו ריבו של אבק ואין אפשרות לחום לצאת לבחוץ, או שאולי חסר לו משחה טרמיתמה זה "מתחתם" ?
המאוורר עובד תקין, אין אבק, פיזית הכל נראה בסדר.
מה עוד יכול להיות? -
@bbn אמר בבעיה | המחשב נכבה כל שעה:
@avramk100 לכאורה מתחתם
עד ידי התוכנה הזאת תוכל לבדוק
https://download.cpuid.com/hwmonitor/hwmonitor_1.44.exe
ופה יש הסבר איך בודקים
https://www.y4pc.co.il/pc-temp-hwmonitor.html
למסקנה אם המחשב מתחתם צריך לבדוק אם המאורר תקין, או שיש לו ריבו של אבק ואין אפשרות לחום לצאת לבחוץ, או שאולי חסר לו משחה טרמיתמה זה "מתחתם" ?
המאוורר עובד תקין, אין אבק, פיזית הכל נראה בסדר.
מה עוד יכול להיות? -
-
@avramk100 הוא נכבה כאילו אתה מכבה אותו או שכאילו יש קצר?
-
@avramk100 אמר בבעיה | המחשב נכבה כל שעה:
מכמה מעלות זה בעייתי
כתוב בקישור למעלה, לכל רכיב כמה המעלות צריכות להיות
https://www.y4pc.co.il/pc-temp-hwmonitor.html
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות