עזרה | הארדיסק של המחשב איטי
-
שלום יש לי מחשב שהוא נח ביצועי הדיסק יורדים אפילו ל 0 אחוז ואיך שמוזזים את העכבר הוא עולה ל 99 אחוז בלי שום תהליך שלוקח מחשבה מילא זה היה על המעבד או הראם שהם לא כ"כ טובים במחשב אבל הדיסק הזה מצויין ויש תהליכים שמגיעים איתו ל 11 מ"ב מאוד מוזר
תודה מראש לעוזרים

-
שלום יש לי מחשב שהוא נח ביצועי הדיסק יורדים אפילו ל 0 אחוז ואיך שמוזזים את העכבר הוא עולה ל 99 אחוז בלי שום תהליך שלוקח מחשבה מילא זה היה על המעבד או הראם שהם לא כ"כ טובים במחשב אבל הדיסק הזה מצויין ויש תהליכים שמגיעים איתו ל 11 מ"ב מאוד מוזר
תודה מראש לעוזרים

@איש-אמת אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
תהליכים שמגיעים איתו ל 11 מ"ב
לא כזה הרבה בכלל
תוריד את התוכנה הזאת
https://mitmachim.top/post/27095
ותעלה צילומי מסך עם כל השורותאם תרצה לדעת מה באמת המהירות של הדיסק תשתמש בזה

https://mitmachim.top/post/247374 -
@משה-מזרחי אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
לא כזה הרבה בכלל
כרגע על 1 מ"ב זה כבר ב 99 אחוז ,למה מה קרה הוא מסוגל להרבה יותר

-
@משה-מזרחי אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
לא כזה הרבה בכלל
כרגע על 1 מ"ב זה כבר ב 99 אחוז ,למה מה קרה הוא מסוגל להרבה יותר

@איש-אמת אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
כרגע על 1 מ"ב זה כבר ב 99 אחוז
האחוזים זה זמן פעילות - לא יכולת
המצב לא נראה טוב בכלל
חכה ל @משחזר-מידעזה עבד 54000 שעות
מה אתה רוצה ממנו?54000 שעות =
6.16029585 שניםתקנה SSD חדש ותגמור את הסיפור
-
@איש-אמת אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
כרגע על 1 מ"ב זה כבר ב 99 אחוז
האחוזים זה זמן פעילות - לא יכולת
המצב לא נראה טוב בכלל
חכה ל @משחזר-מידעזה עבד 54000 שעות
מה אתה רוצה ממנו?54000 שעות =
6.16029585 שניםתקנה SSD חדש ותגמור את הסיפור
@משה-מזרחי אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
זה עבד 54000 שעות
רחמנות עליו (זה היה פעם מחשב של משרד)
@משה-מזרחי אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
תקנה SSD חדש ותגמור את הסיפור
זה הבעיה באמת? נראה לי שיש איזה הגדרה שגויה של משהו אם זזה הבעיה אני מרים ידים
-
@משה-מזרחי אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
זה עבד 54000 שעות
רחמנות עליו (זה היה פעם מחשב של משרד)
@משה-מזרחי אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
תקנה SSD חדש ותגמור את הסיפור
זה הבעיה באמת? נראה לי שיש איזה הגדרה שגויה של משהו אם זזה הבעיה אני מרים ידים
-
@איש-אמת תחליף כונן, תעביר הכל עם acronis לכןנן החדש וזהו.אין לך הרבה ברירות ועוד שניה מאוחר
@avramk100 אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
@איש-אמת תתחחללייףף ככווננןן,, תתעעששהה צצייללווםם ממעעררככתת עעםם aaccrroonniiss ווזזההוו
פשלה של המקלדת שלי במכשיר. בכל אופן המצב של הכונן גרוע, כדאי לך לעשות את זה כמה שיותר מהר. (מקווה שתצליח)
-
@avramk100 אמר בעזרה | הארדיסק של המחשב איטי:
@איש-אמת תתחחללייףף ככווננןן,, תתעעששהה צצייללווםם ממעעררככתת עעםם aaccrroonniiss ווזזההוו
פשלה של המקלדת שלי במכשיר. בכל אופן המצב של הכונן גרוע, כדאי לך לעשות את זה כמה שיותר מהר. (מקווה שתצליח)
@avramk100 @משה-מזרחי אוקיי השתכנעתי הדיסק ישן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות