בקשת מידע | שדרוג ראם למחשב ישן - תעלומה
-
@צדיק-תמים
זה וודאי מתאים, כמו שכתבתי כבר, שזה עולה (ואני משתמש עכשיו באחד הזכרונות של ה2G) רק 3G לא עולה! מוזר! -
יש לי מחשב נייד ישן, עם 2G ראם בשתי כרטיסים של 1G.
לקחתי ממחשב נייד אחר 2 כרטיסים של 2G כל אחד, והביוס קרא אותם כ3G, אבל הווינדוס לא עלה.
ניסיתי כרטיס אחד של 1 והשני של 2, גם את זה הביוס קרא והווינדוס לא עולה.
יצויין, שהווינדוס עולה עם הכרטיסים של ה2G, (כרגע אני משתמש בכרטיס 1 של 2G, אבל לא נותן לי יותר מזה.
עוד משהו מעניין, שהתוכנה לבדיקת הראם כותבת לי שאפשר עד 4G!
אולי למישהו יש רעיון? -
@משה-מזרחי
מה פתאום! 64BIT -
יש לי מחשב נייד ישן, עם 2G ראם בשתי כרטיסים של 1G.
לקחתי ממחשב נייד אחר 2 כרטיסים של 2G כל אחד, והביוס קרא אותם כ3G, אבל הווינדוס לא עלה.
ניסיתי כרטיס אחד של 1 והשני של 2, גם את זה הביוס קרא והווינדוס לא עולה.
יצויין, שהווינדוס עולה עם הכרטיסים של ה2G, (כרגע אני משתמש בכרטיס 1 של 2G, אבל לא נותן לי יותר מזה.
עוד משהו מעניין, שהתוכנה לבדיקת הראם כותבת לי שאפשר עד 4G!
אולי למישהו יש רעיון? -
הביוס מעודכן להכי חדש ?
זכרונות בניידים זה מאוד אנין טעם
יש להם כל מני התאמות ,
יש לי חבילה של כל מני ישנים ולפעמים אני מנסה להתאים וכל אחד תופעה שונה
חלק לא נדלק או מצפצף וכו' -
@שם-משתמש אמר בבקשת מידע | שדרוג ראם למחשב ישן - תעלומה:
@אמיר
את החלק השני לא הבנתי@משה-מזרחי אמר בבקשת מידע | שדרוג ראם למחשב ישן - תעלומה:
@שם-משתמש
מה שאני הבנתי
פתח התחל חפש CMD
תדביק שם את הכיתוב הזה
systeminfo
ואנטרתדפדף קצת ותראה BIOS Version:
-
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | שדרוג ראם למחשב ישן - תעלומה:
@שם-משתמש צריך שזה יהיה תואם ללוח בגרסת ה-DDR ועוד
לא כל ראם מתאים לכל מחשבאם ה DDR לא היה מתאים הוא היה מרגיש את זה - זה לא היה נכנס לו
@שם-משתמש אולי הזיכרון תקול? אולי ה latency לא תואם בשני הכרטיסים? (האחרון לא בהכרח יכול לגרום לבעיה אבל בביוס ישן..... לך תדע) -
@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | שדרוג ראם למחשב ישן - תעלומה:
@שם-משתמש צריך שזה יהיה תואם ללוח בגרסת ה-DDR ועוד
לא כל ראם מתאים לכל מחשבאם ה DDR לא היה מתאים הוא היה מרגיש את זה - זה לא היה נכנס לו
@שם-משתמש אולי הזיכרון תקול? אולי ה latency לא תואם בשני הכרטיסים? (האחרון לא בהכרח יכול לגרום לבעיה אבל בביוס ישן..... לך תדע) -
@מתכנת-חובב
לשיטתך
אם היה תקול - לא היה מזהה בכלל
למה זה מזהה ג'יגה אחת מתוך 2?
יותר נכון 3 מתוך 4@משה-מזרחי כמו שיש דיסק אונקי שמזוהה רק בחלק מהגודל שלו - אני חושב שזה יכול להיות גם ב RAM
-
@משה-מזרחי כמו שיש דיסק אונקי שמזוהה רק בחלק מהגודל שלו - אני חושב שזה יכול להיות גם ב RAM
@מתכנת-חובב
אמנם אני לא יודע הרבה, אבל הראם וודאי טוב - הוא עובד [שוב, כל אחד מה2G עובד, כנ"ל ה1G, רק יותר מ2 לא עובד, דהיינו 2 כרטיסים של 1 עובדים, כנ"ל 1 של 2, ומעבר לא.
זה מוכיח שהראמים טובים.
הביוס מזהה עד 3, ואם לפחות זה היה עובד ניחא, רק שהווינדוס נופל, ולכן קראתי לזה תעלומה. מדובר על ווינדוס 10 PRO, סיביות 64. -
@מתכנת-חובב
אמנם אני לא יודע הרבה, אבל הראם וודאי טוב - הוא עובד [שוב, כל אחד מה2G עובד, כנ"ל ה1G, רק יותר מ2 לא עובד, דהיינו 2 כרטיסים של 1 עובדים, כנ"ל 1 של 2, ומעבר לא.
זה מוכיח שהראמים טובים.
הביוס מזהה עד 3, ואם לפחות זה היה עובד ניחא, רק שהווינדוס נופל, ולכן קראתי לזה תעלומה. מדובר על ווינדוס 10 PRO, סיביות 64.@שם-משתמש

מעודכן? לא?
מה עכשיו?
@מתכנת-חובב @אמיר @משה-מזרחי @ירושליים וכולי, תודה על העזרה! -
@שם-משתמש

מעודכן? לא?
מה עכשיו?
@מתכנת-חובב @אמיר @משה-מזרחי @ירושליים וכולי, תודה על העזרה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
