להורדה | מקלדת משודרגת לשיאומי
-
יצרתי מקלדת משודרגת לשיאומי מקשים!
למה כדאי לכם להשתמש בה?
א) פיתרון של הבאג של המחיקה בחזרה.
ב) אפשרות לקבוע בעצמך את משך ההפסקה בין אות לאות על אותו מקש.
ג) משקל מאוד קטן (25 ק"ב).
(כמובן שזה מיועד לאלה שלא צרבו גירסא או שהמקלדת בגרסא שלהם פחות נוחה מזאת.)
תהנו!
אם עזרתי לכם ספרו לי בתגובות.
מבוסס על המקלדת מ-4PDA פה.
-
@מישהו12 בסיעתא דשמיא הצלחתי להוסיף מספרים כשיטת קלט. גם סידרתי את הסרגל של ההשעיה. והוספתי אייקון חדש מוצלח יותר.
תוכל למצוא את זה בהודעה המקורית.
-
הבאג של תיקון מספרים נראה לי שזה הבעיה הכי גדולה בלי גירסא
מישהו אמר לי אם הבעיה קשורה ל RTL בספר טלפונים -
@מישהו12 בסיעתא דשמיא הצלחתי להוסיף מספרים כשיטת קלט. גם סידרתי את הסרגל של ההשעיה. והוספתי אייקון חדש מוצלח יותר.
תוכל למצוא את זה בהודעה המקורית.
-
@מישהו12 עריכה מאוד מסובכת של הסמאלי. היה צריך סייעתא דשמייא גדולה כדי להצליח בזה.
(ואין לי ממש כוח לכתוב הכל...)
למה? אתה צריך שפה שלישית? -
@אורי אין לי בעיה גם לעשות את זה.
יש מצב אתה מעלה לי מקלדת שהוספת בה עוד פריסה למשל של צרפתית או אין לי מושג מה כדי שתהיה עוד פריסה? -
@יוסי1212 שים לב שבהערות ובמקומות נוספים הבאג תוקן.
לדעתי הבעיה היא שהמכשיר "מכבה" את המקלדת כשהוא מגיע למספרים, במקום אותיות ולכן החזור לא משמש למחיקת האות האחרונה, שזה דבר שמוגדר בתוך המקלדת.
אני אנסה לעבוד על זה. נראה מה ייצא...@אורי אמר בלהורדה | מקלדת משודרגת לשיאומי:
@יוסי1212 שים לב שבהערות ובמקומות נוספים הבאג תוקן.
לדעתי הבעיה היא שהמכשיר "מכבה" את המקלדת כשהוא מגיע למספרים, במקום אותיות ולכן החזור לא משמש למחיקת האות האחרונה, שזה דבר שמוגדר בתוך המקלדת.
אני אנסה לעבוד על זה. נראה מה ייצא...היה לי פעם מקלדת בקירסא הרוסית 1.2.2. לפי מה שזכור לי שם זה כן עבד רבינו מישהו ניסה לעזור לי להתקין אבל לא הצלחתי
אם אתה מוסיפ שפה האם אתה יכול להוסיף את האותיות הנוספות בגרמנית ä ü ö Ä Ö Ü -
@אורי אמר בלהורדה | מקלדת משודרגת לשיאומי:
@יוסי1212 שים לב שבהערות ובמקומות נוספים הבאג תוקן.
לדעתי הבעיה היא שהמכשיר "מכבה" את המקלדת כשהוא מגיע למספרים, במקום אותיות ולכן החזור לא משמש למחיקת האות האחרונה, שזה דבר שמוגדר בתוך המקלדת.
אני אנסה לעבוד על זה. נראה מה ייצא...היה לי פעם מקלדת בקירסא הרוסית 1.2.2. לפי מה שזכור לי שם זה כן עבד רבינו מישהו ניסה לעזור לי להתקין אבל לא הצלחתי
אם אתה מוסיפ שפה האם אתה יכול להוסיף את האותיות הנוספות בגרמנית ä ü ö Ä Ö Ü
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות