עזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר)
-
@מתכנת-חובב אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
ובכלל, יציאת Molex יכולה לקצר את הלוח למרות שהיא לא מחוברת ישירות אליו?
- לא בהכחר שקצרת את הלוח יכול להיות שקצרת את הספק
- ברור שהוא מחובר ישירות (עי הכבל שמחובר מהספק ללוח
תנסה פירוק חשמל עי הפעלת המחשב כמה פעמים כשהכבל חשמל מנותק
אגב איזה כבל קיצרת ? (האדום או הצהוב)
@משחזר-מידע אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
אגב איזה כבל קיצרת ? (האדום או הצהוב)
לא יודע אם חוט ספציפי
העניין הוא שניסיתי לחזק חיבור תוך כדי שהמחשב עבד ואז יצאו ניצוצות מהחיבור וההמשך כמו שכתבתי למעלה -
@משחזר-מידע אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
תמדוד את החשמל עם מולטימטר ותדע עם עובד תקין
אתה יכול להדריך אותי איפה למדוד ובאיזה מצב במולטימטר?
@מתכנת-חובב אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
איפה למדוד ובאיזה מצב במולטימטר?
את הצהוב והשחור
ואת האדום והשחור
במצב V DC -
@מתכנת-חובב אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
ובכלל, יציאת Molex יכולה לקצר את הלוח למרות שהיא לא מחוברת ישירות אליו?
- לא בהכחר שקצרת את הלוח יכול להיות שקצרת את הספק
- ברור שהוא מחובר ישירות (עי הכבל שמחובר מהספק ללוח
תנסה פירוק חשמל עי הפעלת המחשב כמה פעמים כשהכבל חשמל מנותק
אגב איזה כבל קיצרת ? (האדום או הצהוב)
@משחזר-מידע אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
תנסה פירוק חשמל עי הפעלת המחשב כמה פעמים כשהכבל חשמל מנותק
ולהוציא את הסוללה הפנימית
-
@משחזר-מידע אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
תנסה פירוק חשמל עי הפעלת המחשב כמה פעמים כשהכבל חשמל מנותק
ולהוציא את הסוללה הפנימית
@itamar25 אין צורך
-
@משחזר-מידע אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
תנסה פירוק חשמל עי הפעלת המחשב כמה פעמים כשהכבל חשמל מנותק
ולהוציא את הסוללה הפנימית
@itamar25 של הביוס?
-
@itamar25 של הביוס?
@שמואל-יהודה אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
@itamar25 של הביוס?
כן, אבל משחזר מידע כתב שאין צורך (בכל אופן לדעתי אם לא יועיל לא יזיק)
-
@שמואל-יהודה אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
@itamar25 של הביוס?
כן, אבל משחזר מידע כתב שאין צורך (בכל אופן לדעתי אם לא יועיל לא יזיק)
@itamar25 לא בדיוק הבנתי למה צריך(זה לא 100 ווט) אבל בסדר
-
@מתכנת-חובב אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
איפה למדוד ובאיזה מצב במולטימטר?
את הצהוב והשחור
ואת האדום והשחור
במצב V DC@משחזר-מידע יש לי שם 2000, 200, 20 וכן הלאה, באיזה מצב לבחור?
עריכה: לא משנה אני יעלה את הכל -
@itamar25 אין צורך
@משחזר-מידע הנה הערכים (עשיתי בדיקה ב-3 מצבים של המודד)
במצב "1000" התוצאה הייתה: צהוב - 13 אדום - 5
במצב "200" התוצאה הייתה: צהוב - 12.2 אדום - 5.2
במצב "20" התוצאה הייתה: צהוב - 12.28 אדום - 5.25
זה תקין?
אגב: הספק הוא 300 וואט אם זה משנה
תודה
@יהודה-12 @בנצי-20 @tehila -
@משחזר-מידע הנה הערכים (עשיתי בדיקה ב-3 מצבים של המודד)
במצב "1000" התוצאה הייתה: צהוב - 13 אדום - 5
במצב "200" התוצאה הייתה: צהוב - 12.2 אדום - 5.2
במצב "20" התוצאה הייתה: צהוב - 12.28 אדום - 5.25
זה תקין?
אגב: הספק הוא 300 וואט אם זה משנה
תודה
@יהודה-12 @בנצי-20 @tehila@מתכנת-חובב אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
במצב "20" התוצאה הייתה: צהוב - 12.28 אדום - 5.25
זה תקין?תקין
-
@מתכנת-חובב אמר בעזרה | מחשב שלא נדלק (ספק אם התקצר):
במצב "20" התוצאה הייתה: צהוב - 12.28 אדום - 5.25
זה תקין?תקין
@משחזר-מידע תודה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות