דרושה המלצה לטלפון עם 2 סימים
-
-
-
@יוסל-ה-0 אמר בדרושה המלצה לטלפון עם 2 סימים:
@מישהו12 המקשים שלו לדעתי אפילו יותר נוחים מהרגיל
איך באמת לא חשבתי על השיומי? מה ההבדל בן qins1 ל f21? מומלץ? לא נתקע? סוללה טובה? מערכת הפעלה ידידותית? (לחבר שלי יש qins1 והוא אמר לי שהחיפוש בספר טלפוין מעצבן, וגם לשלוח הודעה צריך מלא לחיצות, פחות נוח מנוקיה.. זה נכון?
-
@יוסל-ה-0 אמר בדרושה המלצה לטלפון עם 2 סימים:
@מישהו12 המקשים שלו לדעתי אפילו יותר נוחים מהרגיל
איך באמת לא חשבתי על השיומי? מה ההבדל בן qins1 ל f21? מומלץ? לא נתקע? סוללה טובה? מערכת הפעלה ידידותית? (לחבר שלי יש qins1 והוא אמר לי שהחיפוש בספר טלפוין מעצבן, וגם לשלוח הודעה צריך מלא לחיצות, פחות נוח מנוקיה.. זה נכון?
@יהונתןב אמר בדרושה המלצה לטלפון עם 2 סימים:
איך באמת לא חשבתי על השיומי? מה ההבדל בן qins1 ל f21? מומלץ? לא נתקע? סוללה טובה? מערכת הפעלה ידידותית? (לחבר שלי יש qins1 והוא אמר לי שהחיפוש בספר טלפוין מעצבן, וגם לשלוח הודעה צריך מלא לחיצות, פחות נוח מנוקיה.. זה נכון?
זה תלוי גרסא נדמה לי.
יש גרסאות טובות ונוחות לשימוש.
פרטים על הגרסאות תוכל למצוא כאן:
https://mitmachim.top/topic/16390/אינדקס-גירסאות-לשיאומי-מתעדכן -
@יוסל-ה-0 אמר בדרושה המלצה לטלפון עם 2 סימים:
@מישהו12 המקשים שלו לדעתי אפילו יותר נוחים מהרגיל
איך באמת לא חשבתי על השיומי? מה ההבדל בן qins1 ל f21? מומלץ? לא נתקע? סוללה טובה? מערכת הפעלה ידידותית? (לחבר שלי יש qins1 והוא אמר לי שהחיפוש בספר טלפוין מעצבן, וגם לשלוח הודעה צריך מלא לחיצות, פחות נוח מנוקיה.. זה נכון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות