עזרה | כיווניות המסך התבלגנה
-
@אלי-tza אמר בעזרה | כיווניות המסך התבלגנה:
@מישהו12 יש לי הרגשה שהכל קשור ל-Open sheel שהתקנת היום, אבל זה רק הרגשה.
התקנתי לפני הרבה זמן.היום התבלגן לי פתאום
@משה-מזרחי אמר בעזרה | כיווניות המסך התבלגנה:
עשית משהו?
שיניתי את רקע הTSKBAR בopen shell
@משה-מזרחי אמר בעזרה | כיווניות המסך התבלגנה:
ניסת נקודת שחזור?
אין לי
-
@אלי-tza אמר בעזרה | כיווניות המסך התבלגנה:
@מישהו12 יש לי הרגשה שהכל קשור ל-Open sheel שהתקנת היום, אבל זה רק הרגשה.
התקנתי לפני הרבה זמן.היום התבלגן לי פתאום
@משה-מזרחי אמר בעזרה | כיווניות המסך התבלגנה:
עשית משהו?
שיניתי את רקע הTSKBAR בopen shell
@משה-מזרחי אמר בעזרה | כיווניות המסך התבלגנה:
ניסת נקודת שחזור?
אין לי
-
@מישהו12 אמר בעזרה | כיווניות המסך התבלגנה:
התקנתי לפני הרבה זמן.היום התבלגן לי פתאום
פשוט ראיתי שהורדת היום קובץ התקנה
-
@מישהו12 אמר בעזרה | כיווניות המסך התבלגנה:
אבל מאז ההסרה הסייר התבלגן
הוא אשר אמרתי.. אז זה כן בגלל התוכנה הזאת
-
@מישהו12
אני מאמין שאם תסיר גם שאריות והפעלה מחדש - זה יסתדר
השאלה איזה תוכנה חינמית מסירה שאריות טובאגב , איך הסרת?
-
@מישהו12
אני מאמין שאם תסיר גם שאריות והפעלה מחדש - זה יסתדר
השאלה איזה תוכנה חינמית מסירה שאריות טובאגב , איך הסרת?
@משה-מזרחי אמר בעזרה | כיווניות המסך התבלגנה:
@מישהו12
אני מאמין שאם תסיר גם שאריות והפעלה מחדש - זה יסתדר
השאלה איזה תוכנה חינמית מסירה שאריות טובאגב , איך הסרת?
עזר (הפעלה מחדש)
אגב, מישהו יודע איפה התוכנה הזו שומרת את ההגדרות שלה?
כי הסרתי כולל מחיקת ערכי רגיסטרי-ובכל זאת בהתקנה מחדש כל ההגדרות חזרו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות