בירור | אם אני יעשה שתי מחיצות למחשב אחת לWIN ואחת לקבצים זה יעזור?(שהמחשב יהיה יותר מהיר)
-
אם אני יעשה שתי מחיצות למחשב אחת לWIN ואחת לקבצים זה יעזור?(שהמחשב יהיה יותר מהיר)
-
אם אני יעשה שתי מחיצות למחשב אחת לWIN ואחת לקבצים זה יעזור?(שהמחשב יהיה יותר מהיר)
@שמואל-יהודה אמר בבירור | אם אני יעשה שתי מחיצות למחשב אחת לWIN ואחת לקבצים זה יעזור?(שהמחשב יהיה יותר מהיר):
אם אני יעשה שתי מחיצות למחשב אחת לWIN ואחת לקבצים זה יעזור?(שהמחשב יהיה יותר מהיר)
כמודמני שזה מועיל אך ורק להצלת נתונים במקרה של הרס במערכת הפעלה וכדומה.
אבל לא ממהיר המחשב.
רק שיחזור מידע ונוחות. -
@הנני-העני אבל כמה שהכונן של המערכת הפעלה ריק הוא יותר מהיר לא?
-
@הנני-העני אבל כמה שהכונן של המערכת הפעלה ריק הוא יותר מהיר לא?
@googie אמר בבירור | אם אני יעשה שתי מחיצות למחשב אחת לWIN ואחת לקבצים זה יעזור?(שהמחשב יהיה יותר מהיר):
@הנני-העני אבל כמה שהכונן של המערכת הפעלה ריק הוא יותר מהיר לא?
לא כמה שיותר. יש כמות מסוימת מספקת.
אבל בכ"א זה לא עוזר חילוק המחיצות... כי עי זה אתה רק מקטין את גודל c... -
@googie אמר בבירור | אם אני יעשה שתי מחיצות למחשב אחת לWIN ואחת לקבצים זה יעזור?(שהמחשב יהיה יותר מהיר):
@הנני-העני אבל כמה שהכונן של המערכת הפעלה ריק הוא יותר מהיר לא?
לא כמה שיותר. יש כמות מסוימת מספקת.
אבל בכ"א זה לא עוזר חילוק המחיצות... כי עי זה אתה רק מקטין את גודל c...@הנני-העני אמר בבירור | אם אני יעשה שתי מחיצות למחשב אחת לWIN ואחת לקבצים זה יעזור?(שהמחשב יהיה יותר מהיר):
לא כמה שיותר. יש כמות מסוימת מספקת.
אבל בכ"א זה לא עוזר חילוק המחיצות... כי עי זה אתה רק מקטין את גודל c...מילה בסלע!
לא מומלץ בכלל לחלק אחרי תקופה הרבה פעמים מגיעים למצב ש-C מלא וצריך להתחיל משחקים של העברות לכונן השני.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות