בעיה | לא מצליח להיכנס לביוס
-
@googie אמר בבעיה | לא מצליח להיכנס לביוס:
@googie אמר בבעיה | לא מצליח להיכנס לביוס:
וזה משמיע צפצוף ארוך ומעצבן עד שאני עוזב
ולחיצות מהירות על f2 עד שזה עולה?
-
@googie אמר בבעיה | לא מצליח להיכנס לביוס:
@googie אמר בבעיה | לא מצליח להיכנס לביוס:
וזה משמיע צפצוף ארוך ומעצבן עד שאני עוזב
ולחיצות מהירות על f2 עד שזה עולה?
-
@googie אמר בבעיה | לא מצליח להיכנס לביוס:
@elazar כנ"ל
מוזר....
מחיפוש בגוגל וגם מסרטונים ביוטיוב אני רואה שצריך לחיצות מהירות על f2
תראה כאן למשל -
@googie תנסה כמו בסרטון כאן להיכנס להגדרות > לעדכון ואבטחה > שיחזור > הפעל מחדש כעת > פיתרון בעיות > אפשרויות מתקדמות > הגדרות קושחת uefi > תלחץ על הפעל מחדש ותגיע לביוס בהצלחה
כמו בסרטון הזה
Windows 10 - Accessing the UEFI BIOS Setup.mp4@elazar אמר בבעיה | לא מצליח להיכנס לביוס:
@googie תנסה כמו בסרטון כאן להיכנס להגדרות > לעדכון ואבטחה > שיחזור > הפעל מחדש כעת > פיתרון בעיות > אפשרויות מתקדמות > הגדרות קושחת uefi > תלחץ על הפעל מחדש ותגיע לביוס בהצלחה
כמו בסרטון הזה
Windows 10 - Accessing the UEFI BIOS Setup.mp4רק רגע
הזכרת uefi
אבל במידע מערכת כתוב
שהוא bios [='מדור קודם']
האם זה משנה?@googie אני רק יכול לומר לך שלמשל בmsi יש תוכנה ספציפית לזה - אתחול מהיר לביוס.
לך תדע , אולי גם בacer יש כזו!
חפש.
בהצלחה! -
@googie תנסה כמו בסרטון כאן להיכנס להגדרות > לעדכון ואבטחה > שיחזור > הפעל מחדש כעת > פיתרון בעיות > אפשרויות מתקדמות > הגדרות קושחת uefi > תלחץ על הפעל מחדש ותגיע לביוס בהצלחה
כמו בסרטון הזה
Windows 10 - Accessing the UEFI BIOS Setup.mp4 -
@elazar אמר בבעיה | לא מצליח להיכנס לביוס:
@googie תנסה כמו בסרטון כאן להיכנס להגדרות > לעדכון ואבטחה > שיחזור > הפעל מחדש כעת > פיתרון בעיות > אפשרויות מתקדמות > הגדרות קושחת uefi > תלחץ על הפעל מחדש ותגיע לביוס בהצלחה
כמו בסרטון הזה
Windows 10 - Accessing the UEFI BIOS Setup.mp4רק רגע
הזכרת uefi
אבל במידע מערכת כתוב
שהוא bios [='מדור קודם']
האם זה משנה?@googie אני רק יכול לומר לך שלמשל בmsi יש תוכנה ספציפית לזה - אתחול מהיר לביוס.
לך תדע , אולי גם בacer יש כזו!
חפש.
בהצלחה!@הנני-העני מה אני יחפש ? אתה יכול לעזור לי?
-
@הנני-העני מה אני יחפש ? אתה יכול לעזור לי?
@googie אמר בבעיה | לא מצליח להיכנס לביוס:
@הנני-העני מה אני יחפש ?
תוכנות לניהול המחשב מבית acer לדגם הספציפי.
אולי כאן תמצא סיוע עי התוכנה. -
@googie אמר בבעיה | לא מצליח להיכנס לביוס:
@הנני-העני מה אני יחפש ?
תוכנות לניהול המחשב מבית acer לדגם הספציפי.
אולי כאן תמצא סיוע עי התוכנה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
