בירור | כונן קשיח HDD 320GB - קיים חיה כזו?
-
או שזה כונן של 500 שנדפק ביצור והחברה משחררת כמוקטן?
תודה! (אני צריך לדעת כמה שיותר מהר...)
@משחזר-מידע -
@kingyos אני יודע שנמכר בפועל.
אבל @משחזר-מידע אמר לי השבוע על כונן של 1.5 TB-שגם נמכר, שיש לי בקופסא של WD!
שזה@מישהו12 אמר בבירור | כונן קשיח HDD 320GB - קיים חיה כזו?:
נדפק ביצור והחברה משחררת כמוקטן
-
@kingyos אני יודע שנמכר בפועל.
אבל @משחזר-מידע אמר לי השבוע על כונן של 1.5 TB-שגם נמכר, שיש לי בקופסא של WD!
שזה@מישהו12 אמר בבירור | כונן קשיח HDD 320GB - קיים חיה כזו?:
נדפק ביצור והחברה משחררת כמוקטן
@מישהו12 שים לב שגם הכוננים שיש בZAP הם של Western Digital
-
בהנחה שאני לא לוקח את הכונן, יש לי אופציה ל500 SSD או ל250 HDD.
הולך לשמש כחיצוני, לאחסון של חומר חשוב.
עדיף לקחת את הHDD, למרות שהוא פחות נפח , נכון?
(בלי להתייחס למחיר) -
או שזה כונן של 500 שנדפק ביצור והחברה משחררת כמוקטן?
תודה! (אני צריך לדעת כמה שיותר מהר...)
@משחזר-מידע@מישהו12 אמר בבירור | כונן קשיח HDD 320GB - קיים חיה כזו?:
או שזה כונן של 500 שנדפק ביצור והחברה משחררת כמוקטן?
אם זה לא מאד מאד ישן (דהיינו לפני שהיה גודל 500) אז דפק בייצור
-
@מישהו12 אמר בבירור | כונן קשיח HDD 320GB - קיים חיה כזו?:
או שזה כונן של 500 שנדפק ביצור והחברה משחררת כמוקטן?
אם זה לא מאד מאד ישן (דהיינו לפני שהיה גודל 500) אז דפק בייצור
-
@מישהו12 אמר בבירור | כונן קשיח HDD 320GB - קיים חיה כזו?:
או שזה כונן של 500 שנדפק ביצור והחברה משחררת כמוקטן?
אם זה לא מאד מאד ישן (דהיינו לפני שהיה גודל 500) אז דפק בייצור
@משחזר-מידע 250gb כן מייצרים וזה לא דפק בייצור?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות