עזרה | בתוכנת spd Research doenload
-
@אלעזר-כהן לא, שתי שינוים א. זה במחיצת boot ב. השגיאה שונה
-
@אלעזר-כהן לא, שתי שינוים א. זה במחיצת boot ב. השגיאה שונה
-
@אלעזר-כהן כן
-
שגיאב בצריבת boot (ה fdl עבר חלק)
failed: incompatible partitionבקשה לא לכתב לי את התרגום של השגיאה אני גם יודע להיכנס לגוגל טרנסלייט ולתרגם

-
@מפתחים אמר בעזרה | בתוכנת spd Research doenload:
אתה צורב גירסה רוסית על גירסה סינית או להיפך?/! -
שגיאב בצריבת boot (ה fdl עבר חלק)
failed: incompatible partitionבקשה לא לכתב לי את התרגום של השגיאה אני גם יודע להיכנס לגוגל טרנסלייט ולתרגם

-
@מפתחים אתה מעיף את ה ווי מההגדרות של התוכנה מהקובץ הנ''ל נראה לי השלישי מלמעלה..
@זונדל-גרנד פשששש רעיון חכם אבל מה יעזור לי לצרוב fdl בלי כלום ? (כי זה המחיצה היחידה שאני צורב)
-
@זונדל-גרנד פשששש רעיון חכם אבל מה יעזור לי לצרוב fdl בלי כלום ? (כי זה המחיצה היחידה שאני צורב)
-
@זונדל-גרנד פשששש רעיון חכם אבל מה יעזור לי לצרוב fdl בלי כלום ? (כי זה המחיצה היחידה שאני צורב)
@מפתחים אז מה השגיאה תעלה צילום מכל השורה.
אם הוא נתקע ב fdl אז זה בעיה שלך. אתה צריך את הקובץ המתאים למכשיר.
אני עניתי תשובה לבעיה הזאת:@אלעזר-כהן אמר בעזרה | בתוכנת spd Research doenload:
@מפתחים ככה זה נראה נכון?
תמונה
היה פה אחד בפורום שניסה לצרוב והיה לו את השגיעה הזאת והוא בסוף גילה שניסה לצרוב מכשיר ממש ממש דומה
(ככה הוא הרס לעצמו את המכשיר בסוף הוא החליף את הלוח אם של ה qin 1 s + אם המכשיר השני ועבד מעולה אבל הגירסה עצמה לא אותו גירסה)
שלח צילום של המכשיר -
@מפתחים אז מה השגיאה תעלה צילום מכל השורה.
אם הוא נתקע ב fdl אז זה בעיה שלך. אתה צריך את הקובץ המתאים למכשיר.
אני עניתי תשובה לבעיה הזאת:@אלעזר-כהן אמר בעזרה | בתוכנת spd Research doenload:
@מפתחים ככה זה נראה נכון?
תמונה
היה פה אחד בפורום שניסה לצרוב והיה לו את השגיעה הזאת והוא בסוף גילה שניסה לצרוב מכשיר ממש ממש דומה
(ככה הוא הרס לעצמו את המכשיר בסוף הוא החליף את הלוח אם של ה qin 1 s + אם המכשיר השני ועבד מעולה אבל הגירסה עצמה לא אותו גירסה)
שלח צילום של המכשיר -
-
@מפתחים תצלם את השורה של השגיאה בתוכנה.. שיראה על מה הוא נתקע
@זונדל-גרנד על boot (אין לי כוח לצרוב עוד פעם)
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות