פריטי אתחול לא מופיעים ברשימה בכלל
-
מי מכיר את הבעיה הזו
איך גורמים למחשב להציג אותם בחזרה
לשונית אתחול
תודה מראש לכל העוזרים

-
מי מכיר את הבעיה הזו
איך גורמים למחשב להציג אותם בחזרה
לשונית אתחול
תודה מראש לכל העוזרים

@avi-chazak מוזר מאוד...
תנסה עם הכלי של microsoft :
https://mitmachim.top/topic/15513/להורדה-autoruns-for-windows-v13-100-תוכנה-של-אתחול-למחשב
אל תתייחס למלל שם שכתבתי (אלא אם כן זה מעניין אותך) , פשוט תוריד את התוכנה ואתה אמור לראות את כל התהליכים של האתחול. -
@avi-chazak מוזר מאוד...
תנסה עם הכלי של microsoft :
https://mitmachim.top/topic/15513/להורדה-autoruns-for-windows-v13-100-תוכנה-של-אתחול-למחשב
אל תתייחס למלל שם שכתבתי (אלא אם כן זה מעניין אותך) , פשוט תוריד את התוכנה ואתה אמור לראות את כל התהליכים של האתחול.@kingyos אמר בפריטי אתחול לא מופיעים ברשימה בכלל:
@avi-chazak מוזר מאוד...
תנסה עם הכלי של microsoft :
https://mitmachim.top/topic/15513/להורדה-autoruns-for-windows-v13-100-תוכנה-של-אתחול-למחשב
אל תתייחס למלל שם שכתבתי (אלא אם כן זה מעניין אותך) , פשוט תוריד את התוכנה ואתה אמור לראות את כל התהליכים של האתחול.אוקיי תודה אבדוק
רק יש לך הסבר לתופעה הזו?
ממה איך זה נגרם? -
@avi-chazak מוזר מאוד...
תנסה עם הכלי של microsoft :
https://mitmachim.top/topic/15513/להורדה-autoruns-for-windows-v13-100-תוכנה-של-אתחול-למחשב
אל תתייחס למלל שם שכתבתי (אלא אם כן זה מעניין אותך) , פשוט תוריד את התוכנה ואתה אמור לראות את כל התהליכים של האתחול.@kingyos אמר בפריטי אתחול לא מופיעים ברשימה בכלל:
@avi-chazak מוזר מאוד...
תנסה עם הכלי של microsoft :
https://mitmachim.top/topic/15513/להורדה-autoruns-for-windows-v13-100-תוכנה-של-אתחול-למחשב
אל תתייחס למלל שם שכתבתי (אלא אם כן זה מעניין אותך) , פשוט תוריד את התוכנה ואתה אמור לראות את כל התהליכים של האתחול.רגע מה התכוונת שזו עוד דרך להגיע לתוכניות אתחול של המחשב?
לא צריך בתוכנה זו אפשרי גם בתוכנות אחרות פשוטות יותר כמו סיכלינר ריבו וכ'
השאלה איך מחזירים את הנראות הזו למחשב לווינדוס -
@kingyos אמר בפריטי אתחול לא מופיעים ברשימה בכלל:
@avi-chazak מוזר מאוד...
תנסה עם הכלי של microsoft :
https://mitmachim.top/topic/15513/להורדה-autoruns-for-windows-v13-100-תוכנה-של-אתחול-למחשב
אל תתייחס למלל שם שכתבתי (אלא אם כן זה מעניין אותך) , פשוט תוריד את התוכנה ואתה אמור לראות את כל התהליכים של האתחול.רגע מה התכוונת שזו עוד דרך להגיע לתוכניות אתחול של המחשב?
לא צריך בתוכנה זו אפשרי גם בתוכנות אחרות פשוטות יותר כמו סיכלינר ריבו וכ'
השאלה איך מחזירים את הנראות הזו למחשב לווינדוס@avi-chazak אמר בפריטי אתחול לא מופיעים ברשימה בכלל:
זו אפשרי גם בתוכנות אחרות פשוטות יותר כמו סיכלינר ריבו וכ'
אתה קורא ל CCleaner פשוט יותר??!!
בכל אופן, אין לי הסבר לבעיה שלך, במקרים כאלה אני נוהג לעשות את זה:
https://mitmachim.top/post/335460
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות