מייל טראק במחשב ציבורי
-
מישהו יודע האם אפשר להתקין מייל טראק על מייל ולא על דפדפן
כלומר אין לי מחשב ואני משתמש בחנויות אבל אני רוצה לדעת כשהשני פתח את המיילפוסט זה נמחק! -
מישהו יודע האם אפשר להתקין מייל טראק על מייל ולא על דפדפן
כלומר אין לי מחשב ואני משתמש בחנויות אבל אני רוצה לדעת כשהשני פתח את המייל@חיים-החכם זה עובד על הדפדפן, ואם יש לך את זה בדפדפן במקום השני זה גם יציג לך.
-
מישהו יודע האם אפשר להתקין מייל טראק על מייל ולא על דפדפן
כלומר אין לי מחשב ואני משתמש בחנויות אבל אני רוצה לדעת כשהשני פתח את המייל@חיים-החכם אמר במייל טראק במחשב ציבורי:
מישהו יודע האם אפשר להתקין מייל טראק על מייל ולא על דפדפן
כלומר אין לי מחשב ואני משתמש בחנויות אבל אני רוצה לדעת כשהשני פתח את המיילהכי פשוט זה להשתמש בדפדפן פיירפוקס נייד על און קי
ששם יהיה לך את התוסף ותכנס אליו מכל המחשבים. -
@חיים-החכם זה עובד על הדפדפן, ואם יש לך את זה בדפדפן במקום השני זה גם יציג לך.
@yaakovsas אמר במייל טראק במחשב ציבורי:
זה עובד על הדפדפן, ואם יש לך את זה בדפדפן במקום השני זה גם יציג לך.
אבל אין לי דפדפן שלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות