חלון בוינדוס מתפרס על כל המסך ללא אפשרות להזיז
-
@יודי אם זה חלון של ווינדוס עצמו [תיקייה] כנראה התיקייה נתקעה [קורה ב 7 לרוב על סרטונים] תלחץ על סמל התיקייה למטה בשורת המשימות כמה פעמים ואז תנסה שוב לרוב זה עוזר!
-
@יודי אמר בחלון בוינדוס מתפרס על כל המסך ללא אפשרות להזיז:
@דודי-א
וינדוס 10
לא עוזר גם לעשות חצי פשוט לא זזאוקי , באיזו תוכנה אתה מנסה לעשות זאת ולא עובד לך?
@הנני-העני
לא תוכנה א
אני מדבר על חלון של וינדוס עצמו שלא מתקטן בשו"א -
@הנני-העני
לא תוכנה א
אני מדבר על חלון של וינדוס עצמו שלא מתקטן בשו"א@יודי אמר בחלון בוינדוס מתפרס על כל המסך ללא אפשרות להזיז:
@הנני-העני
לא תוכנה א
אני מדבר על חלון של וינדוס עצמו שלא מתקטן בשו"אלא הצלחתי להבין עדיין.
-
@יודי אמר בחלון בוינדוס מתפרס על כל המסך ללא אפשרות להזיז:
@הנני-העני
לא תוכנה א
אני מדבר על חלון של וינדוס עצמו שלא מתקטן בשו"אלא הצלחתי להבין עדיין.
@הנני-העני
פשוט מאד החלון מתלבש על כל המסך וא"א להקטינו
אני מדבר על חלון סייר וינדוס פשוט
כל חלון בכל תקיה -
@הנני-העני
פשוט מאד החלון מתלבש על כל המסך וא"א להקטינו
אני מדבר על חלון סייר וינדוס פשוט
כל חלון בכל תקיה@יודי אמר בחלון בוינדוס מתפרס על כל המסך ללא אפשרות להזיז:
@הנני-העני
פשוט מאד החלון מתלבש על כל המסך וא"א להקטינו
אני מדבר על חלון סייר וינדוס פשוט
כל חלון בכל תקיהאתה מדבר על סייר קבצים?
כמו ש @יהושע-זופניק אמר? -
@יודי אמר בחלון בוינדוס מתפרס על כל המסך ללא אפשרות להזיז:
@הנני-העני
פשוט מאד החלון מתלבש על כל המסך וא"א להקטינו
אני מדבר על חלון סייר וינדוס פשוט
כל חלון בכל תקיהאתה מדבר על סייר קבצים?
כמו ש @יהושע-זופניק אמר?@הנני-העני כן
-
@הנני-העני כן
@יודי אמר בחלון בוינדוס מתפרס על כל המסך ללא אפשרות להזיז:
@הנני-העני כן
אוקי , אז האם ניסית גם את הפתרון ש @יהושע-זופניק הביא?
הצליח? -
@יודי אמר בחלון בוינדוס מתפרס על כל המסך ללא אפשרות להזיז:
@הנני-העני כן
אוקי , אז האם ניסית גם את הפתרון ש @יהושע-זופניק הביא?
הצליח?@הנני-העני לא עזר
-
@יודי אמר בחלון בוינדוס מתפרס על כל המסך ללא אפשרות להזיז:
@הנני-העני כן
אוקי , אז האם ניסית גם את הפתרון ש @יהושע-זופניק הביא?
הצליח?@הנני-העני
ב"ה הסתדר
הלכתי למנהל המשימות עשיתי הפעל סייר וינדוס מחדש והסתדר
אפי' שהדלקה וכיבוי של המחשב לא עזר -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות