העברת תיקיות בשולחן העבודה
-
שלום. אני מנסה לסדר תיקיות בשולחן העבודה וכל פעם שאני מכניס תיקייה בתוך תיקייה, התקייה שהוכנסה נשארת במקום למרות שהתוכן שלה כן עובר למקום שהעברתי אותו, לדוגמא גררתי את תיקייה א' לתוך תיקייה ב', עכשיו יש בתוך תיקייה ב' את תיקייה א' עם כל התוכן שבתוך א' אבל בשולחן עבודה עדיין יש את תיקייה א' רק בלי התוכן, כנראה זה משהו בהגדרות אם יש למישהו מושג על מה אני מדבר אשמח לעזרה, תודה רבה.
-
שלום. אני מנסה לסדר תיקיות בשולחן העבודה וכל פעם שאני מכניס תיקייה בתוך תיקייה, התקייה שהוכנסה נשארת במקום למרות שהתוכן שלה כן עובר למקום שהעברתי אותו, לדוגמא גררתי את תיקייה א' לתוך תיקייה ב', עכשיו יש בתוך תיקייה ב' את תיקייה א' עם כל התוכן שבתוך א' אבל בשולחן עבודה עדיין יש את תיקייה א' רק בלי התוכן, כנראה זה משהו בהגדרות אם יש למישהו מושג על מה אני מדבר אשמח לעזרה, תודה רבה.
@yossi-video אמר בהעברת תיקיות בשולחן העבודה:
שלום. אני מנסה לסדר תיקיות בשולחן העבודה וכל פעם שאני מכניס תיקייה בתוך תיקייה, התקייה שהוכנסה נשארת במקום למרות שהתוכן שלה כן עובר למקום שהעברתי אותו, לדוגמא גררתי את תיקייה א' לתוך תיקייה ב', עכשיו יש בתוך תיקייה ב' את תיקייה א' עם כל התוכן שבתוך א' אבל בשולחן עבודה עדיין יש את תיקייה א' רק בלי התוכן, כנראה זה משהו בהגדרות אם יש למישהו מושג על מה אני מדבר אשמח לעזרה, תודה רבה.
לפעמים זה קורה בעיה בהרשאת הקובץ תעביא אם התוכנה הזאת https://mitmachim.top/post/2608
-
@yossi-video אמר בהעברת תיקיות בשולחן העבודה:
שלום. אני מנסה לסדר תיקיות בשולחן העבודה וכל פעם שאני מכניס תיקייה בתוך תיקייה, התקייה שהוכנסה נשארת במקום למרות שהתוכן שלה כן עובר למקום שהעברתי אותו, לדוגמא גררתי את תיקייה א' לתוך תיקייה ב', עכשיו יש בתוך תיקייה ב' את תיקייה א' עם כל התוכן שבתוך א' אבל בשולחן עבודה עדיין יש את תיקייה א' רק בלי התוכן, כנראה זה משהו בהגדרות אם יש למישהו מושג על מה אני מדבר אשמח לעזרה, תודה רבה.
לפעמים זה קורה בעיה בהרשאת הקובץ תעביא אם התוכנה הזאת https://mitmachim.top/post/2608
@dani123 אמר בהעברת תיקיות בשולחן העבודה:
@yossi-video אמר בהעברת תיקיות בשולחן העבודה:
שלום. אני מנסה לסדר תיקיות בשולחן העבודה וכל פעם שאני מכניס תיקייה בתוך תיקייה, התקייה שהוכנסה נשארת במקום למרות שהתוכן שלה כן עובר למקום שהעברתי אותו, לדוגמא גררתי את תיקייה א' לתוך תיקייה ב', עכשיו יש בתוך תיקייה ב' את תיקייה א' עם כל התוכן שבתוך א' אבל בשולחן עבודה עדיין יש את תיקייה א' רק בלי התוכן, כנראה זה משהו בהגדרות אם יש למישהו מושג על מה אני מדבר אשמח לעזרה, תודה רבה.
לפעמים זה קורה בעיה בהרשאת הקובץ תעביא אם התוכנה הזאת https://mitmachim.top/post/2608
ניסיתי את זה אבל הבעיה שיש לי זה לא בתקייה ספיציפית זה משהו כללי בהגדרות שאין לי מושג מהו... התוכנה שהבאת כאן היא לשחרור תקייה ספיציפית שיש לי איתה בעיה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות