מחפש אוזניות בלוטוס (כפתור) לשיחות עם מיקרופון רגיש ואיכותי
-
רוה האוזניות בלוטוס כפתור (שמציץ מהאוזן טיפה והרוב נכנס לתוכו) המיקרופון שלהם ממש גרוע וצריך לדבר בקול בשביל שיימעו אותי.( לדוגמא, היה לי tune 220 של jbl ולא יכלתי לדבר בשקט או בטון נמוך. הייתי חייב לדבר בקול) אני מחפש משהו שגם כשאני הפגישה ומדבר בטון נמוך זהמיקרופון יישמע אותי ברמה איכותית. וגם שמע טוב.
עדיף מחיר נח ולא יקר מידי (300+) -
רוה האוזניות בלוטוס כפתור (שמציץ מהאוזן טיפה והרוב נכנס לתוכו) המיקרופון שלהם ממש גרוע וצריך לדבר בקול בשביל שיימעו אותי.( לדוגמא, היה לי tune 220 של jbl ולא יכלתי לדבר בשקט או בטון נמוך. הייתי חייב לדבר בקול) אני מחפש משהו שגם כשאני הפגישה ומדבר בטון נמוך זהמיקרופון יישמע אותי ברמה איכותית. וגם שמע טוב.
עדיף מחיר נח ולא יקר מידי (300+)@avramk100
אולי תנסה אותם https://www.geekbuying.com/item/Tronsmart-Apollo-Bold-ANC-TWS-Earbuds-425610.html?source=cj&utm_source=cj&utm_content=2621396&clickid=91b5e1f9da5411eb81345e200a18050c&click_id=91b5e1f9da5411eb81345e200a18050c
סקירה של צביקה קופטרדיל https://www.youtube.com/watch?v=NwKCDveLFp4 -
רוה האוזניות בלוטוס כפתור (שמציץ מהאוזן טיפה והרוב נכנס לתוכו) המיקרופון שלהם ממש גרוע וצריך לדבר בקול בשביל שיימעו אותי.( לדוגמא, היה לי tune 220 של jbl ולא יכלתי לדבר בשקט או בטון נמוך. הייתי חייב לדבר בקול) אני מחפש משהו שגם כשאני הפגישה ומדבר בטון נמוך זהמיקרופון יישמע אותי ברמה איכותית. וגם שמע טוב.
עדיף מחיר נח ולא יקר מידי (300+)@avramk100 הכי טובות בשביל שיחות הם האוזניות של gabra.
-
@avramk100 הכי טובות בשביל שיחות הם האוזניות של gabra.
-
@avramk100
יש לג'ברה אוזניות שנכנסות לאוזן השאלה מה התקציב שלך
ופלנטרוניקס זה פצצה לשיחות וגם למוזיקה אבל זה לא כ"כ נוח למוזיקה -
@avramk100
יש לג'ברה אוזניות שנכנסות לאוזן השאלה מה התקציב שלך
ופלנטרוניקס זה פצצה לשיחות וגם למוזיקה אבל זה לא כ"כ נוח למוזיקה -
@avramk100 אמר במחפש אוזניות בלוטוס (כפתור) לשיחות עם מיקרופון רגיש ואיכותי:
נ.ב מה עם פלטרוניקס
פלנטרוניקס הכי נוח לשיחות אבל ז'ל הפסיקו לשווק את זה בחנויות


שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות