מה זה אפליקציית מייל שיש במחשב?
-
ישנם אתרים (כג' האתר של עירית ירושלים ועוד רבים),
שבשביל להגיע לכתובת מייל מסוימת שהם מפנים באתר,
הם לא כותבים את כתובת המייל המדוברת,
אלא פשוט נותנים קישור ללחוץ עליו,
וכשלוחצים נפתח במחשב אפליקציה של מייל.
רציתי לדעת מה זה האפליקציה הזאת ואיך ניתן להסתדר עם זה?
תודה רבה!!! -
ישנם אתרים (כג' האתר של עירית ירושלים ועוד רבים),
שבשביל להגיע לכתובת מייל מסוימת שהם מפנים באתר,
הם לא כותבים את כתובת המייל המדוברת,
אלא פשוט נותנים קישור ללחוץ עליו,
וכשלוחצים נפתח במחשב אפליקציה של מייל.
רציתי לדעת מה זה האפליקציה הזאת ואיך ניתן להסתדר עם זה?
תודה רבה!!!@m-b-d פשוט תרשמי תראי זה תוכנה על המחשב שאת יכולה לקרוא ולכתוב באמצעותה מיילים
-
@צור אמר במה זה אפליקציית מייל שיש במחשב?:
@m-b-d פשוט תרשמי תראי זה תוכנה על המחשב שאת יכולה לקרוא ולכתוב באמצעותה מיילים
תודה על התגובה (אין לי אפשרות לתת לייק)
מה שאני כותב וקורא דרך התוכנה - זה סנכרון עם המייל הרגיל שלי או שזה מייל אחר בלי קשר? -
@צור אמר במה זה אפליקציית מייל שיש במחשב?:
@m-b-d פשוט תרשמי תראי זה תוכנה על המחשב שאת יכולה לקרוא ולכתוב באמצעותה מיילים
תודה על התגובה (אין לי אפשרות לתת לייק)
מה שאני כותב וקורא דרך התוכנה - זה סנכרון עם המייל הרגיל שלי או שזה מייל אחר בלי קשר?@m-b-d סינכרון
-
@צור @m-b-d ושכחת לציין שגם דפוקה לחלוטין... ואגב, אפשר להתקין את ג'ימייל כאפליקצית כרום, ואז לבחור שקישורי מייל יפתחו בג'ימייל ולא ב"דואר"
-
@צור @m-b-d ושכחת לציין שגם דפוקה לחלוטין... ואגב, אפשר להתקין את ג'ימייל כאפליקצית כרום, ואז לבחור שקישורי מייל יפתחו בג'ימייל ולא ב"דואר"
-
@פומבדיתא אמר במה זה אפליקציית מייל שיש במחשב?:
ואגב, אפשר להתקין את ג'ימייל כאפליקצית כרום, ואז לבחור שקישורי מייל יפתחו בג'ימייל ולא ב"דואר"
איך עושים את זה??
-
-
-
@פומבדיתא אמר במה זה אפליקציית מייל שיש במחשב?:
ואגב, אפשר להתקין את ג'ימייל כאפליקצית כרום, ואז לבחור שקישורי מייל יפתחו בג'ימייל ולא ב"דואר"
איך עושים את זה??
@m-b-d אמר במה זה אפליקציית מייל שיש במחשב?:
@פומבדיתא אמר במה זה אפליקציית מייל שיש במחשב?:
ואגב, אפשר להתקין את ג'ימייל כאפליקצית כרום, ואז לבחור שקישורי מייל יפתחו בג'ימייל ולא ב"דואר"
איך עושים את זה??
יותר יעיל להיכנס להגדרות של המחשב-אפליקציות-אפליקציות המוגדרות כברירת מחדל-דואר אלקטרוני--ולשנות לכרום או לאדג'

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות