איך עושים קוד לקובץ דרייב
-
@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?
@חברון-מאז-ולתמיד אותו דבר
-
@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?
@חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?
אין הבדל.
אותו דבר.
דחיסה - הפיכת הקובץ לדחוס בפורמט 7z zip rar וכו
השמת סיסמא לקובץ הדחוס -כפשוטו. -
@חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?
אין הבדל.
אותו דבר.
דחיסה - הפיכת הקובץ לדחוס בפורמט 7z zip rar וכו
השמת סיסמא לקובץ הדחוס -כפשוטו.@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
@חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?
אין הבדל.
אותו דבר.אז אם ככה, אפשר לנעול קובץ בzip עם סיסמה (לדוגמה
).
הקובץ דחוס עם סיסמה.zip
אז מה זה 'נעל ארכיון' שא"א בzip??@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
יש לדחוס אותו לקובץ rar או rar4 + לבחור באופציה של נעילה עם סיסמא.
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
בתמונה - האופציה 'נעל ארכיון' לא זמינה כשבוחרים בzip.
-
@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
@חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?
אין הבדל.
אותו דבר.אז אם ככה, אפשר לנעול קובץ בzip עם סיסמה (לדוגמה
).
הקובץ דחוס עם סיסמה.zip
אז מה זה 'נעל ארכיון' שא"א בzip??@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
יש לדחוס אותו לקובץ rar או rar4 + לבחור באופציה של נעילה עם סיסמא.
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
בתמונה - האופציה 'נעל ארכיון' לא זמינה כשבוחרים בzip.
@חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
@חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?
אין הבדל.
אותו דבר.אז אם ככה, אפשר לנעול קובץ בzip עם סיסמה (לדוגמה
).
הקובץ דחוס עם סיסמה.zip
אז מה זה 'נעל ארכיון' שא"א בzip??@הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:
יש לדחוס אותו לקובץ rar או rar4 + לבחור באופציה של נעילה עם סיסמא.
בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:
בתמונה - האופציה 'נעל ארכיון' לא זמינה כשבוחרים בzip.
אתה צודק ואני טועה.
מחילה על שהטעתי הציבור.
אני מתקן ההודעה. -
@גילהרינה ודאי
-
@גילהרינה ודאי
@קינג-קומפיוטר מה וודאי,שזה עוזר?לא הבנתי...
-
@קינג-קומפיוטר מה וודאי,שזה עוזר?לא הבנתי...
@גילהרינה אם נועלים קובץ לא משנה אם הוא בדרייב או במחשב או באונקי או בכל שרת אחר הקובץ תמיד ידרוש סיסמא
-
@גילהרינה אם נועלים קובץ לא משנה אם הוא בדרייב או במחשב או באונקי או בכל שרת אחר הקובץ תמיד ידרוש סיסמא
@קינג-קומפיוטר אהה נכון זה מה שהתכוונתי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
