דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. איך עושים קוד לקובץ דרייב

איך עושים קוד לקובץ דרייב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
20 פוסטים 11 כותבים 1.5k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חברון מאז ולתמיד

    @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

    בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

    מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?

    S מנותק
    S מנותק
    Snz12
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @חברון-מאז-ולתמיד אותו דבר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חברון מאז ולתמיד

      @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

      בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

      מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?

      הנני העניה מנותק
      הנני העניה מנותק
      הנני העני
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

      @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

      בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

      מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?

      אין הבדל.
      אותו דבר.
      דחיסה - הפיכת הקובץ לדחוס בפורמט 7z zip rar וכו
      השמת סיסמא לקובץ הדחוס -כפשוטו.

      .

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הנני העניה הנני העני

        @חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

        @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

        בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

        מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?

        אין הבדל.
        אותו דבר.
        דחיסה - הפיכת הקובץ לדחוס בפורמט 7z zip rar וכו
        השמת סיסמא לקובץ הדחוס -כפשוטו.

        ח מנותק
        ח מנותק
        חברון מאז ולתמיד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברון מאז ולתמיד
        #13

        @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

        @חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

        @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

        בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

        מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?

        אין הבדל.
        אותו דבר.

        אז אם ככה, אפשר לנעול קובץ בzip עם סיסמה (לדוגמה👇).
        הקובץ דחוס עם סיסמה.zip
        אז מה זה 'נעל ארכיון' שא"א בzip??

        @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

        יש לדחוס אותו לקובץ rar או rar4 + לבחור באופציה של נעילה עם סיסמא.
        בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

        ffdbb6ad-f92e-4d74-b1fc-fa81614038c3-image.png

        בתמונה - האופציה 'נעל ארכיון' לא זמינה כשבוחרים בzip.

        הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ח חברון מאז ולתמיד

          @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

          @חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

          @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

          בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

          מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?

          אין הבדל.
          אותו דבר.

          אז אם ככה, אפשר לנעול קובץ בzip עם סיסמה (לדוגמה👇).
          הקובץ דחוס עם סיסמה.zip
          אז מה זה 'נעל ארכיון' שא"א בzip??

          @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

          יש לדחוס אותו לקובץ rar או rar4 + לבחור באופציה של נעילה עם סיסמא.
          בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

          ffdbb6ad-f92e-4d74-b1fc-fa81614038c3-image.png

          בתמונה - האופציה 'נעל ארכיון' לא זמינה כשבוחרים בzip.

          הנני העניה מנותק
          הנני העניה מנותק
          הנני העני
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

          @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

          @חברון-מאז-ולתמיד אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

          @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

          בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

          מה ההבדל בין לנעול עם סיסמה לבין לדחוס עם סיסמה?

          אין הבדל.
          אותו דבר.

          אז אם ככה, אפשר לנעול קובץ בzip עם סיסמה (לדוגמה👇).
          הקובץ דחוס עם סיסמה.zip
          אז מה זה 'נעל ארכיון' שא"א בzip??

          @הנני-העני אמר באיך עושים קוד לקובץ דרייב:

          יש לדחוס אותו לקובץ rar או rar4 + לבחור באופציה של נעילה עם סיסמא.
          בzip אין אופציה לנעילה עם סיסמא. אפשר לראות זאת כאן:

          ffdbb6ad-f92e-4d74-b1fc-fa81614038c3-image.png

          בתמונה - האופציה 'נעל ארכיון' לא זמינה כשבוחרים בzip.

          אתה צודק ואני טועה.
          מחילה על שהטעתי הציבור.
          אני מתקן ההודעה.

          .

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ט טוב לדעת

            מישהו יודע

            ג מנותק
            ג מנותק
            גילהרינה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @טוב-לדעת אפשר בוורד 3fc282b1-9cf2-46d6-83be-ec7d0da74d48-image.png
            ואז להעלות לדרייב וגםם שם הסיסמה פועלת,עוזר??

            קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ג גילהרינה

              @טוב-לדעת אפשר בוורד 3fc282b1-9cf2-46d6-83be-ec7d0da74d48-image.png
              ואז להעלות לדרייב וגםם שם הסיסמה פועלת,עוזר??

              קינג קומפיוטרק מנותק
              קינג קומפיוטרק מנותק
              קינג קומפיוטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @גילהרינה ודאי

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                @גילהרינה ודאי

                ג מנותק
                ג מנותק
                גילהרינה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @קינג-קומפיוטר מה וודאי,שזה עוזר?לא הבנתי...

                קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג גילהרינה

                  @קינג-קומפיוטר מה וודאי,שזה עוזר?לא הבנתי...

                  קינג קומפיוטרק מנותק
                  קינג קומפיוטרק מנותק
                  קינג קומפיוטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @גילהרינה אם נועלים קובץ לא משנה אם הוא בדרייב או במחשב או באונקי או בכל שרת אחר הקובץ תמיד ידרוש סיסמא

                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                    @גילהרינה אם נועלים קובץ לא משנה אם הוא בדרייב או במחשב או באונקי או בכל שרת אחר הקובץ תמיד ידרוש סיסמא

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גילהרינה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @קינג-קומפיוטר אהה נכון זה מה שהתכוונתי..

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      המקצוען
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      אפשרות אחרת גם זה להכניס את הקישור של הקובץ בדרייב לאתר הזה ואז לשתף עם האחרים את הקישור המוצפן שתקבל,
                      ואז כל פעם שנכנסים לקישור זה יבקש סיסמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר