בעיה בהעתקת קבצים
-
@a0533057932 ב"ה,
אני יראה מה אני יעשה:
א. או לפרמט.
ב. ליצור מחיצה בדרך מסוכנת.
ג. לחתוך את הסרט.
אני בע"ה יעדכן מה עשיתי.
לילה טוב!
תודה על העזרה!!! -
@a0533057932 ב"ה,
אני יראה מה אני יעשה:
א. או לפרמט.
ב. ליצור מחיצה בדרך מסוכנת.
ג. לחתוך את הסרט.
אני בע"ה יעדכן מה עשיתי.
לילה טוב!
תודה על העזרה!!! -
ליצור מחיצת נוספת NTFS עם
MiniTool Partition Wizardבמדה ויש לך מספיק מקום פנוי בדיסק,
זה ממש לא נחשב מסוכן , מעשים שבכל יום .@אמיר אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
ליצור מחיצת נוספת NTFS עם
MiniTool Partition Wizardאיך? ומה זה יעזור לי. אשמח להסבר מפורט, אני די בור בנושא.
@אמיר אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
במדה ויש לך מספיק מקום פנוי בדיסק,
כמה GB?
-
@מאיר-2 אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
@a0533057932 ב"ה,
אין אופציה טובה חוץ מפרמוט?
למה מיצרים עם כאלה מחיצות?בשביל ווינדוס XP לכאורה
אולי @משחזר-מידע יש לו הסבר יותר הגיוני ונכון@a0533057932 אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
בשביל ווינדוס XP לכאורה
אולי @משחזר-מידע יש לו הסבר יותר הגיוני ונכון(גם) החברות היצרניות יודעות שמדובר בזבל ולא מיועד רק לאיחסון שירים שיעבדו בנגנים
כל חומר אחר שתנסו לאחסן על אחריותכם בלבד -
@אמיר אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
ליצור מחיצת נוספת NTFS עם
MiniTool Partition Wizardאיך? ומה זה יעזור לי. אשמח להסבר מפורט, אני די בור בנושא.
@אמיר אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
במדה ויש לך מספיק מקום פנוי בדיסק,
כמה GB?
-
תתקין את זה
https://send.magicode.me/send-file/file/83309ffd93414a86f14f642dbc4cedd2aed9ddee/view
חבר את הכונן
תבחר את הכונן ותקטין את המחיצה ותשאיר כמה GB שאתה רוצה
בשטח שנשאר תיצור מחיצה חדשה NTFS -
@אמיר ב"ה
אני אשמח אם תעלה עוד פעם, לא הספקתי להוריד.
תודה רבה!
ועוד שאלה, זה יופיע לי אחרי החיבור כשני כוננים? -
@מאיר-2 אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
@אמיר
ועוד שאלה, זה יופיע לי אחרי החיבור כשני כוננים?אם אתה מחלק כונן ל2 מחיצות ומקצה לכל אחת אות אחרת אז זה יופיע כ שני כוננים. כן.
@הנני-העני אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
@מאיר-2 אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
@אמיר
ועוד שאלה, זה יופיע לי אחרי החיבור כשני כוננים?אם אתה מחלק כונן ל2 מחיצות ומקצה לכל אחת אות אחרת אז זה יופיע כ שני כוננים. כן.
ואם אני לא רושם אותיות לכל אחד?
את התוכנה שאמיר הביא הורדתי ממקום אחר, אבל אין בעיברית... -
@מאיר-2 אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
@אמיר
ועוד שאלה, זה יופיע לי אחרי החיבור כשני כוננים?אם אתה מחלק כונן ל2 מחיצות ומקצה לכל אחת אות אחרת אז זה יופיע כ שני כוננים. כן.
@הנני-העני ב"ה,
למה לא לאמיר?

-
@הנני-העני ב"ה,
למה לא לאמיר?

-
@אמיר @הנני-העני
ב"ה,
צריך ללחוץ פה עוד משהו או שככה זה טוב?

@מאיר-2 אמר בבעיה בהעתקת קבצים:
@אמיר @הנני-העני
ב"ה,
צריך ללחוץ פה עוד משהו או שככה זה טוב?

יצרת מחיצה של ntfs עם 15 ג"ב בערך והאות שלו תהיה g
שטח שנותר לניצול: 0. אין.
נראה טוב...
אבל חכה לאמיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות