מחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?
-
@לא-יודעת
יכול להיות שכעת גם אין לך מפתח מוצר?
היכנסי להגדרות עדכון ואבטחה הפעלה והעלי תמונה בבקשה -
@לא-יודעת
לא יודע.
תגידי, המחשב מאפשר לפתוח את התוכנה הזו?
א
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1617538825360-lic_switcher.exe
היא מאפשרת לעבור גירסא.
אולי דרכה תוכלי לעבור מs לhome או pro@הנני-העני לא נותן
-
@הנני-העני לא נותן
-
@משה-מזרחי אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@לא-יודעת
אפשר בבקשה צילום מסך מההגדרות ב "אודות"?איך להגיע לשם: הגדרות - מערכת - אודות
-
@משה-מזרחי אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@לא-יודעת
אפשר בבקשה צילום מסך מההגדרות ב "אודות"?איך להגיע לשם: הגדרות - מערכת - אודות
@הנני-העני אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@משה-מזרחי אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@לא-יודעת
אפשר בבקשה צילום מסך מההגדרות ב "אודות"?איך להגיע לשם: הגדרות - מערכת - אודות

-
@הנני-העני אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@משה-מזרחי אמר במחשב חדש שלא נותן להתקין כלום?:
@לא-יודעת
אפשר בבקשה צילום מסך מההגדרות ב "אודות"?איך להגיע לשם: הגדרות - מערכת - אודות

-
@לא-יודעת produkey.zip אולי דרך זה אפשר לדע את המפתח
-
@לא-יודעת חשבתי שהעלתי קישור
מצו"ב
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
