רדיו בפלאפון G10
-
@ארי אמר ברדיו בפלאפון G10:
@חזי ומה אח"כ
זה פותח מקום להקליד!יכול להיות שזה בגלל ש:
@חזי אמר ברדיו בפלאפון G10:
ע"פ מה שידוע לי יש גרסאות שזה לא עובד לא ניסיתי
אבל גם אני ניסתי את זה בשביל חבר וזה פתח לי מקום לכתוב
לא יודע
-
@פרוזי מקלידים את התדר של הרדיו {לדוג'10300 לרדיו 103}
ואז מקישים כך: אפשרויות ~ סיים ~ אפשרויות ~ שמור ואז נדלק הרדיו
אבל בגרסאות החדשות הרדיו לא עובד כנראה שברו את האנטנה -
אפשר לפתוח רדיו בפלאפון G10
ע"י הקוד *#7788# ולבחור בתפריט 2 ואח"כ 9 ואח"כ 1
ע"פ מה שידוע לי יש גרסאות שזה לא עובד לא ניסיתי -
@חזי גם אני כנ""ל הוא פותח לי חלונית ואני יכול לבחור ווליום ועוד כל מני דברים אבל לא שומעים כלום!
יכול להיות שזה בגלל שהסירו את החלק של הרדיו מהפלאפון?? -
@מומי11 אמר ברדיו בפלאפון G10:
@חזי תודה רבה!!! ניסתי וזה נכנס אבל לא שומעים כלום

@פרוזי אמר ברדיו בפלאפון G10:
@חזי גם אני כנ""ל הוא פותח לי חלונית ואני יכול לבחור ווליום ועוד כל מני דברים אבל לא שומעים כלום!
יכול להיות שזה בגלל שהסירו את החלק של הרדיו מהפלאפון??@חזי אמר ברדיו בפלאפון G10:
@פרוזי כנראה בגלל שבגרסאות החדשות הסירו את השבב של הרדיו
ניסיתם עם אוזניות?
בc2 לדוג' האוזניות משמשות כשבב.. -
@מומי11 אמר ברדיו בפלאפון G10:
@חזי תודה רבה!!! ניסתי וזה נכנס אבל לא שומעים כלום

@פרוזי אמר ברדיו בפלאפון G10:
@חזי גם אני כנ""ל הוא פותח לי חלונית ואני יכול לבחור ווליום ועוד כל מני דברים אבל לא שומעים כלום!
יכול להיות שזה בגלל שהסירו את החלק של הרדיו מהפלאפון??@חזי אמר ברדיו בפלאפון G10:
@פרוזי כנראה בגלל שבגרסאות החדשות הסירו את השבב של הרדיו
ניסיתם עם אוזניות?
בc2 לדוג' האוזניות משמשות כשבב..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות