הסרת mondo 2016
-
@מישהו12 אמר בהסרת mondo 2016:
@rrrr-0 לא עוזר.לחצתי על שנה רישיון, לא עוזר
סטוח שזה פרוץ? כי רואים שאתה צריך להעפיל את אופיס
@rrrr-0 אמר בהסרת mondo 2016:
@מישהו12 אמר בהסרת mondo 2016:
@rrrr-0 לא עוזר.לחצתי על שנה רישיון, לא עוזר
סטוח שזה פרוץ? כי רואים שאתה צריך להעפיל את אופיס
למאי נפק"מ לא רוצה פרוץ!
-
@rrrr-0 אמר בהסרת mondo 2016:
@מישהו12 אמר בהסרת mondo 2016:
@rrrr-0 לא עוזר.לחצתי על שנה רישיון, לא עוזר
סטוח שזה פרוץ? כי רואים שאתה צריך להעפיל את אופיס
למאי נפק"מ לא רוצה פרוץ!
-
@rrrr-0 אמר בהסרת mondo 2016:
@מישהו12 אמר בהסרת mondo 2016:
נפק"מ
כלומר נראה לי הורדת גרסת ניסיון כי זה היה פעם לי
מה אתה רוצה?!
-
@rrrr-0 אמר בהסרת mondo 2016:
@מישהו12 אמר בהסרת mondo 2016:
נפק"מ
כלומר נראה לי הורדת גרסת ניסיון כי זה היה פעם לי
מה אתה רוצה?!
-
@משה-מזרחי אמר בהסרת mondo 2016:
@מישהו12
אתה בטוח שזה פרוץ?
כי כמו ש @RRRR-0 כותב , זה דורש הפעלה
ואם זה פרוץ, עם מה פרצת?פרצתי עם מונדו 2016 ואחרי כמה זמן זה עשה בעיות כמו להרבה.
אז הרצתי את הפריצה של @KINGYOS -
@משה-מזרחי אמר בהסרת mondo 2016:
@מישהו12
אתה בטוח שזה פרוץ?
כי כמו ש @RRRR-0 כותב , זה דורש הפעלה
ואם זה פרוץ, עם מה פרצת?פרצתי עם מונדו 2016 ואחרי כמה זמן זה עשה בעיות כמו להרבה.
אז הרצתי את הפריצה של @KINGYOS -
-
@מישהו12 בטוחני שזה אפשרי להסיר דרך הכלים האלה:
https://mitmachim.top/topic/16436/להורדה-kms-tools-portable-by-ratiborus-אוסף-אקטיבציות-ניידת-לאופיס-ולמערכת-הפעלהאבל אם אתה לא מצליח, אין צורך לשאול אותי איך, כי כבר כתבתי מה מטרת האשכול שם:
https://mitmachim.top/post/334312 -
@מישהו12 בטוחני שזה אפשרי להסיר דרך הכלים האלה:
https://mitmachim.top/topic/16436/להורדה-kms-tools-portable-by-ratiborus-אוסף-אקטיבציות-ניידת-לאופיס-ולמערכת-הפעלהאבל אם אתה לא מצליח, אין צורך לשאול אותי איך, כי כבר כתבתי מה מטרת האשכול שם:
https://mitmachim.top/post/334312 -
@מישהו12 אמר בהסרת mondo 2016:
יש לי חשבון אופיס 365, אני רוצה לבטל את הפריצה, איך לעשות את זה?

יש שני חלקים
חלק א זה מחיקת הKMS אבל זה כבר לא יעזור כי זה כבר הומר לפורמט של מונדו
הדרך היחידה היא אולי ניקוי כל הרישיונות לחלוטי
ואז להתחבר עם 365 אמיתי
בתקווה שיעבוד -
@מישהו12 אמר בהסרת mondo 2016:
יש לי חשבון אופיס 365, אני רוצה לבטל את הפריצה, איך לעשות את זה?

יש שני חלקים
חלק א זה מחיקת הKMS אבל זה כבר לא יעזור כי זה כבר הומר לפורמט של מונדו
הדרך היחידה היא אולי ניקוי כל הרישיונות לחלוטי
ואז להתחבר עם 365 אמיתי
בתקווה שיעבוד -
@מישהו12
אולי יעזור לך... שאלתי כמוך בעבר.
https://mitmachim.top/topic/19561/האם-יש-כזה-דבר-כלי-להסרת-kms-מהמחשב
וזה סתם מצאתי -
@מישהו12 אמר בהסרת mondo 2016:
@a0533057932 אמר בהסרת mondo 2016:
הדרך היחידה היא אולי ניקוי כל הרישיונות לחלוטי
איך?
נסה עם זה
OfficeScrubber_5f.7z
נסה את ה3 חוץ מ full scrub -
@מישהו12 אמר בהסרת mondo 2016:
@a0533057932 אמר בהסרת mondo 2016:
הדרך היחידה היא אולי ניקוי כל הרישיונות לחלוטי
איך?
נסה עם זה
OfficeScrubber_5f.7z
נסה את ה3 חוץ מ full scrub
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
השאלה היא איך אני מסיר, ואני מבין שאין לך תשובה ברורה 