הרצת BAT ב powershell
-
@ישראל10 מהשגיאות זה נראה שהרצת את הפקודות כפקודות של powershell
שינית את הסיומת של הbat לps1? אם כן מובן למה יש שגיאות -
@ישראל10 תעלה את הסקריפט לכאן ואני ינסה לעזור לך
-
@מתכנת-חובב הסקריפט הוא פשוט פורץ ווינדוס ואופיס....
וכל הבעיה ששורת הפקודה חסומה. זהו.
aaa.cmd@ישראל10
אם תמיר את ה bat ל exe זה יעבוד לך.
סקריפט עם סיומת exe עובד מעולה בעמדות מחשב.
האמת שאני לא יודע איך עושים את זה.
אני רק יודע משימוש בסקריפטים מוכנים,
היה לי למשל קובץ שמפליש קובץ, בגירסה אחת זה היה בסיומת bat וזה לא עבד, בגירסא חדשה יותר זה היה בסיומת exe ועבד מעולה.
אולי המומחים כאן @נ-נח ועוד ידעו לעזור לך איך לעשות זאת. -
@מתכנת-חובב הסקריפט הוא פשוט פורץ ווינדוס ואופיס....
וכל הבעיה ששורת הפקודה חסומה. זהו.
aaa.cmd@ישראל10 kms-vl-all-aio-v41.exe
דחוס עם סיסמה - 1234 (בהבנה שגוגל לא ייתן להוריד את הקובץ.
kms-vl-all-aio-v41.rar -
@ישראל10 kms-vl-all-aio-v41.exe
דחוס עם סיסמה - 1234 (בהבנה שגוגל לא ייתן להוריד את הקובץ.
kms-vl-all-aio-v41.rar -
@מתכנת-חובב הסקריפט הוא פשוט פורץ ווינדוס ואופיס....
וכל הבעיה ששורת הפקודה חסומה. זהו.
aaa.cmd
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


