נוקיה עם הודעות G4
-
@סקרן-לדעת לא צריך להתקין כלום צריך גירסא עם SMS זה מה שהוא רצה וב215 דוגמא זה אפשרי
@דוד-עמוס אמר בנוקיה עם הודעות G4:
@סקרן-לדעת לא צריך להתקין כלום צריך גירסא עם SMS זה מה שהוא רצה וב215 דוגמא זה אפשרי
הוא צריך 4G
-
@דוד-עמוס אמר בנוקיה עם הודעות G4:
@סקרן-לדעת לא צריך להתקין כלום צריך גירסא עם SMS זה מה שהוא רצה וב215 דוגמא זה אפשרי
הוא צריך 4G
@סקרן-לדעת נוקיה 215 זה דור 4!!!!!!!!!!!
-
@מישהו12 לי יש עכשיו 220 וכשאני נכנס אליו זה כותב לי מתקין ואז יש תקלה וב 3310 זה עובד כי ב3310 אפשר להתקין אפליקציות
@סקרן-לדעת אמר בנוקיה עם הודעות G4:
@מישהו12 לי יש עכשיו 220 וכשאני נכנס אליו זה כותב לי מתקין ואז יש תקלה וב 3310 זה עובד כי ב3310 אפשר להתקין אפליקציות
הוא מחובר לאינטרנט? כי גם ב3310 החדשים א"א.
-
@סקרן-לדעת אמר בנוקיה עם הודעות G4:
@מישהו12 לי יש עכשיו 220 וכשאני נכנס אליו זה כותב לי מתקין ואז יש תקלה וב 3310 זה עובד כי ב3310 אפשר להתקין אפליקציות
הוא מחובר לאינטרנט? כי גם ב3310 החדשים א"א.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות